مجوز تعمیرکاران موبایل را چک کنید

۰۷م آذر ،

نایب رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران با اشاره به گستردگی تعداد تعمیرکاران موبایل در سطح تهران گفت: در سراسر پایتخت تنها ۴۲۰ مغازه دارای مجوز و پروانه کسب برای تعمیر موبایل وجود دارد.
“میرغلام حسینی” در گفت و گو با خبرنگار موبنا اظهار داشت: از چند سال قبل تا کنون ۴۲۰ واحد از تعمیرکاران موبایل برای دریافت مجوز به این اتحادیه مراجعه کرده اند وسایر تعمیرکاران به صورت بدون مجوز به فعالیت در این زمینه پرداخته اند.
وی با اشاره به وسعت بازار تلفن همراه و همچنین کمبود نیروی انسانی و بودجه در این اتحادیه گفت: این اتحادیه دارای توان بازرسی به صورت مداوم و مستمر در بازارپرمصرفی همچون تلفن همراه که بالغ بر ۸۰ میلیون مشترک فعال را دارد، نیست، چرا که بودجه این امرازعهده این اتحادیه نیز خارج است.
نایب رییس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران با اشاره به شناسایی مغازه هایی که دارای مجوز می باشند، گفت: مشتریان برای مراجعه به تعمیرکاران باید با رویت از پروانه کسب و مجوز به وجود آن اطمینان حاصل نمایند.
حسینی با اشاره به مراجعه مشتریان به مغازه هایی که دارای مجوز می باشند خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه تقلب و سواستفاده در این مغازه ها با شکایت مشتری از فروشنده در کوتاه ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی می گردد و این در حالی است که در مغازه هایی که دارای مجوز نیستند امکان پیگیری در سریع ترین زمان وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار موبنا، این اظهارات در حالی بیان می گردد که به سبب گران شدن گوشی موبایل بیشتر اشخاص اقدام به نگهداری گوشی هایشان می کنند که در پی این موضوع بازار تعمیرکاران گوشی داغ شده و از سوی دیگر به سبب عدم کنترل و نطارت در این بازار شاهد افزایش تخلفات در زمینه تعمیرگوشی موبایل شده ایم.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.