مجوز ساخت پروژهای نیمه تمام عمرانی به زودی صادر می شود

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

در بازدید از پروژه ۳۴هزارمتری واحدتهران مرکزی؛

خبرگزاری آریا-معاون عمرانی دانشگاه آزاد از روند ساخت وساز پروژه ۳۴هزارمتری نیایش واقع در شمال غربی تهران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا، معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی پس از بازدید از دو پروژه ی آموزشی ویژه دانشکده هنر و معماری  و ساختمان اداری گفت: امروز برای اولین بار از پروژه ۳۴ هزار متری واحدتهران مرکزی بازدید شد. پیش از این در تهران از پروژه های واحدهای شهر ری ،قیام دشت و سایت بابایی تهران شمال یازدید بعمل آمد و عمده بازدیدها در خصوص روند ساخت و ساز پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستانها بوده است .

 مهندس هاشمی گفت: سایت ۳۴ هزارمتری تهران مرکزی از مهمترین پروژه های عمرانی در این واحد دانشگاهی می باشد . امیدواریم بتوانیم این سایت را فعال کنیم به صورتیکه پروژه ی دانشکده هنر و معماری ، پارکینگ ها و ساختمان اداری ساخته شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: تلاش ما بر این است با برنامه ریزی و شناسایی نقاط ضعف و قوت و بر اساس یک تصمیم گیری درست پروژه های نیمه تمام عمرانی را در سطح دانشگاه آزاد به اتمام رسانیم.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تجمیع دپارتمانهای دانشگاه آزادتهران مرکزی در سطح تهران گفت: پروژه گرمدره از پروژه هایی بود که سالها پیش ویژه تجمیع دانشکده های  این واحد بزرگ دانشگاهی در نظر گرفته شد و لیکن  هیچ یک از مدیران قبلی از این پروژه استقبالی نکردند و هیچ اقدامی نیز تا کنون صور ت نگرفت.

مهندس هاشمی در ادامه اذعان داشت:یک میلیون و ۷۰۰هزار متر ساخت و ساز  در در واحدهای دانشگاه آزاد سراسر کشور داریم .

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دربرنامه های معاونت عمرانی دانشگاه آزاد ،بازدید از  پروژه های واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور و شناسایی مشکلات آنها در راس امور قرار دارد و امیدواریم بتوانیم در دو سال آینده  نزدیک به دو میلیون متر مربع پروژه ساخت و ساز را به سرانجام برسانیم و در اختیار دانشجویان قرار دهیم .

گفتنی است، این بازدید با حضور مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد حسین زاده لطفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی،دکتر رحیمی معاون عمران واحد تهران مرکزی و جمعی از مسئولین مجتمع دانشگاهی نیایش صورت گرفت.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.