مجوز ساخت یک مسابقه آنلاین ورزشی صادر شد

۰۵م آذر ،

به گزارش خبرنگار مهر، این شورا پس از بررسی طرح ساخت بازی رایانه ای “موتوریس” به نویسندگی صادق گهرشناسان، مجوز تولید صادر کرد.

موتوریس یک بازی ورزشی مسابقه ای است که به طور آنلاین در فضای مجازی (سایت بازی) برای کاربران طراحی شده است و کاربران برای استفاده از بازی هیچ هزینه ای را پرداخت نمی کنند بلکه در صورت موفقیت و کسب امتیازهای بالا می توانند جوایزی را از سوی طراح بازی دریافت کنند.

بازی موتوریس در ابتدا با نظرخواهی از کاربران در پایگاه اینترنتی بازی سعی در ارتقای سطح کیفی گیم طراحی شده دارد و پس از برآوردن انتظارات کاربران به طور رسمی آغاز به کار می کند.

کاربران در زمان بازی هیچ محدودیتی را برای استفاده از بازی ندارند و همزمان تعداد بیشماری از علاقه مندان به گیم می توانند به طور آنلاین بازی کنند.

کاربران می توانند در تمامی گروه های سنی از بازی رایانه ای موتوریس استفاده کنند چرا که طراحی بازی به شکلی بوده که برای همه گروه سنین جذابیت خواهد اشت.

نحوه بازی به شکلی است که اول کاربران به صورت رایگان در پایگاه اینترنتی بازی ثبت نام و بعد با انتخاب موتور و موتورسواران متنوع با بهره گیری از راهنمای بازی آغاز به بازی در فضای مجازی می کنند و در صورت کسب حداکثر امتیاز جایزه ای را که یک گوشی همراه است دریافت می کند.

براساس اعلام شورای صدور پروانه ساخت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، پروانه ساخت صرفا یک مجوز اولیه برای تولید بازی بوده و تأیید توانایی متقاضی در تولید محصول نیست. بنابراین پس از تولید، اخذ پروانه مالکیت و مجوز انتشار یافتن الزامی است.

متقاضیان دریافت پروانه تولید بازی های رایانه ای باید به وبسایت معاونت نظارت و ارزشیابی بنیاد ملی بازی های رایانه ای به نشانی www.ebazi.org مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.


MehrNews Rss Feed
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.