مجوز کنسرت شهرام ناظری صادر شد

۰۷اردیبهشت،

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای صحنه‌ای شهرام ناظری، سالار عقیلی و شهرام شکوهی در شهرستان‌ها را صادر کرد.

به گزارش هنرآنلاین، گروه موسیقی فردوسی به سرپرستی و خوانندگی شهرام ناظری روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت‌ماه جاری ساعت ۳۰/۲۰ هر شب یک اجرا در سالن چند منظوره گیلان شهرستان رشت، گروه موسیقی راز و نیاز به سرپرستی و خوانندگی سالار عقیلی در روز ۱۳ اردیبهشت‌ماه ساعت ۳۰/۱۸ و ۳۰/۲۱ یک شب دو اجرا در سالن مرکز نمایشگاه‌های تخصصی ساری و گروه موسیقی شهرام شکوهی به سرپرستی و خوانندگی شهرام شکوهی در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۳۰/۱۷و ۳۰/۲۰ هر شب دو اجرا در تالار شهید آوینی بندرعباس صادر شد.

مجوز امتیاز اجرای صحنه‌ای گروه فردوسی برای مؤسسه ندای چنگ، گروه راز و نیاز برای مؤسسه آوای ماندگار پرشین و گروه شهرام شکوهی برای شرکت هنرمندان خاک جنوب صادرشده است.

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اجرای صحنه‌ای گروه بهنام صفوی و دو گروه دیگر در تهران را صادر کرد.

مجوز اجرای صحنه‌ای برای گروه موسیقی بهنام صفوی به سرپرستی و خوانندگی بهنام صفوی روزهای ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت‌ماه جاری ساعت ۱۸ و ۳۰/۲۱ هر شب دو اجرا در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران سالن حافظ ، گروه همنوازان حصار به سرپرستی علی قمصری در روزهای ۱۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۳۰/۲۰ هر شب یک اجرا در تالار رودکی، گروه ارکستر گل‌های نوین به سرپرستی رامبد لطیفی و خوانندگی علی فاطمی ۱۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۳۰/۲۰ یک اجرا در سالن آمفی تئاتر محک صادر شد. مجوز امتیاز گروه بهنام صفوی برای مؤسسه صوت آوای هنر صادر شده است.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.