مجوز ۸۱ مرکز علمی کاربردی لغو شد

راه‌اندازی سامانه سجاد برای بررسی صلاحیت مدرسان دانشگاه؛

آموزش > عالی
معاون پشتیبانی و امور اداری دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به راه اندازی سامانه سجاد برای بررسی صلاحیت علمی و عمومی مدرسان، گفت: مجوز ۸۱ مرکز علمی کاربردی به دلیل اینکه حائز شرایط نبودند، لغو شد.

محمدحسین حاجیلو در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از امسال مصمم هستیم تا رشد کیفی مراکز علمی کاربردی را مد نظر داشته باشیم، افزود: در این ارتباط واحدهایی ادامه فعالیت می‌دهند که فضای مناسب اعم از تحصیل و کارگاه عملی را داشته و همچنین از نیروهای متعهد و متخصص بهره‌مند باشند.

معاون پشتیبانی و امور اداری، مالی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:‌ تا سال گذشته ۲۵۸ استاندارد و هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۸۵۰ استاندارد شغلی در کشور تعریف شده است به گونه‌ای که طی یک سال این رقم دو برابر افزایش یافته است.

حاجیلو تصریح کرد: درمدت کوتاهی مجوز ۸۱ مرکز علمی – کاربردی را به دلیل احراز نشدن شرایط لغو کردیم.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه سجاد در کشور، افزود: با راه‌اندازی سامانه سجاد سعی می‌کنیم صلاحیت علمی و عمومی مدرسان خود را به دقت ارزیابی کنیم و بعد از کسب صلاحیت حرفه‌ای«آی ‌دی کارت» برای آنان صادر کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ مدرسی از مهر ماه امسال بدون آی دی کارت و کد تدریس، امکان فعالیت نخواهد داشت، یادآور شد: در قالب سامانه سجاد صلاحیت مدرسان به دو طریق علمی و مهارتی مورد سنجش قرار می‌گیرد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.