مجیدی از استقلالی شدن منصرف شد

فرهاد مجیدی، کاپیتان سابق استقلال در آخرین لحظه های بازگشت به این تیم از تصمیم خود منصرف شد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، در حالی که قرار بود قرارداد مجیدی با استقلال یکشنبه امضا شود، این بازیکن در اعتراض به تاکید قلعه نوعی مبنی بر کاپیتانی جواد نکونام، از امضای قرارداد خودداری کرد.

فرهاد مجیدی گفت: پس از این که فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و گفت که استقلال به حضور من نیاز دارد‌ و بنا به درخواست قلعه نویی، وی با من تماس می‌گیرد، من هم قبول کردم که به تهران بیایم. هر چند که در آن موقع من در حال مذاکره با مدیران یکی از باشگاه های اماراتی بودم و به اصرار فتح‌الله‌زاده و به احترام هواداران آمدم.

مجیدی ادامه داد: حتی وقتی فتح‌الله‌زاده گفت مشکل مالی داریم، بحثی از پول نکردم و به پیشنهاد تیم اماراتی‌ جواب منفی دادم.

وی افزود: همه چیز برای امضای قرارداد من فراهم بود، اما وقتی بحث کاپیتانی پیش آمد فتح‌الله زاده به نقل از قلعه نویی گفت که کاپیتان تیم جواد نکونام است. من برای نکونام احترام زیادی قائل هستم و او کاپیتان تیم ملی است، اما فراموش نکنید که اینجا استقلال است و باشگاه چارچوب خاص خود را دارد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال به ایسنا گفت: وقتی آقایان این حرف خنده‌دار را زدند، به فتح‌الله‌زاده گفتم که این شرط را نمی‌پذیرم و قضاوت را بر عهده مردم می‌گذارم و برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.