مجیدی: منتظرم فیکس بازی کنم

۲۵ام بهمن ،

فرهاد مجیدی که بعد از پیوستن به استقلال هنوز اعتماد امیر قلعه‌نویی برای فیکس بازی کردن را جلب نکرده و طی چند بازی اخیر به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده، منتظر است که سرمربی به او اعتماد کند تا از ابتدا برای تیمش به میدان برود. افکار-

ممتازنیوز: امیر قلعه‌نویی که در این خصوص با فشار هواداران و همچنین سوال‌های خبرنگاران روبه‌روست بعد از بازی با راه‌آهن به صراحت اعلام کرد این کادرفنی است که در مورد بازی فرهاد مجیدی تصمیم می‌گیرد.

صحبت‌های سرمربی استقلال سبب شد تا کاپیتان اول آبی‌ها این‌گونه واکنش نشان دهد: «منتظرم چند بازی برای استقلال فیکس بازی کنم.» فرهاد مجیدی می‌گوید: «اگر از ابتدا در ترکیب باشم بیشتر می‌توانم در شرایط بازی قرار گیرم.»

او به هواداران اطمینان می‌دهد از بازی‌های آینده آماده‌تر می‌شود: «اگر بازی کنم خیلی بهتر خواهم شد چراکه تمرین و بازی با هم متفاوت است.» فرهاد مجیدی همچنین در مورد پیوستنش به استقلال گفت: «به عشق هواداران به استقلال برگشتم. با آن‌ها که روبه‌رو می‌شدم خواستار این بودند که به استقلال برگردم.» او ادامه داد: «من مطمئن هستم که این هواداران هیچ موقع استقلال را تنها نخواهند گذاشت.» وی در پایان گفت: «می‌دانم که انتظارات از من بسیار زیاد است. به همین خاطر تلاش می‌کنم تا با آمادگی کامل برای استقلال بازی کنم.»

 روزنامه خراسان


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.