مجیدی می آمد، کاپیتان می شد

تغییر موضع سرمربی استقلال بدلیل اعتراض هواداران!

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال، با شرایط خاص بازیکنان مورد نظرش را جذب کرد و در نهایت نیز به حضور فرهاد مجیدی که خواستار حضورش نبود رضایت نداد اما قلعه نوعی در این خصوص تغییر موضع داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، امیر قلعه نوعی پس از اعلام کاپیتانی نکونام در مقابل فرهاد مجیدی،  با اعتراض و موضع گیری هواداران تیم استقلال رو به رو شد و این امر شرایط را برای وی تغییر داد.

گفتنی است: هواداران استقلال پس از تماس با باشگاه و حضور در تمرینات و دیدن وی در محافل،  از وی خواستند که به موضع گیری اش پایان دهد و سرمربی تیم استقلال نیز تغییر موضع داد و اعلام داشت فرهاد مجیدی باید بدون هیچ قید و شرطی به استقلال می آمد و پس از آن در خصوص این مسائل وارد جنگ می شد.

شایان ذکر است:  امیر قلعه نوعی بدلیل پایان موضع گیری های هواداران اعلام کرد که خواستار فرهاد مجیدی بود اما این بازیکن نخواست به استقلال باز گردد و برای این تیم شرط و شروط گذاشت تا شرایط را تغییر دهد البته هواداران فرهاد مجیدی در استقلال امیر قلعه نوعی را مقصر می دانند و معتقدند که وی می توانست مشکلات خط حمله تیم را حل کند تا استقلال دیگر با نگرانی مقابل حریفان قرار نگیرد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.