مجیدی: بازی برابر الشرطه مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما خواهد بود

سرمربی استقلال معتقد است بازی برابر الشرطه عراق مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی تیمش خواهد بود

به گزارش ممتازنیوز، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال ایران در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تمام ۶ بازی این رقابت‌ها سخت خواهد بود. خیلی خوشحالم توانستیم با یک نتیجه خوب در بازی قبل به پیروزی برسیم و معتقدم تمام بازی های این گروه سخت است و به نظر من بازی برابر الشرطه، مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما خواهد بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که پیروزی پر گل مقابل الاهلی عربستان، باعث می‌شود تیم شما مغرور شود؟ گفت: ما با بازیکنان بعد از بازی صحبت کردیم و به آن‌ها گفتیم شب همان بازی می‌توانیم خوشحال باشیم اما فردای آن روز بازی مقابل الاهلی را فراموش کردیم و باز هم می‌گویم که مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما مقابل الشرطه خواهد بود. من به بازیکنان گفتم اگر تمرکز نداشته باشید، این بازی از دست خواهد رفت.

مجیدی در پاسخ به این سوال که تیم الشرطه را در لیگ عراق آنالیز کردید؟ خاطرنشان کرد: بعد از بازی با الاهلی، من و همکارانم، چند بازی از لیگ عراق و بازی الشرطه مقابل الدحیل را آنالیز کردیم. الشرطه تیم بسیار فیزیکی است و دوباره تاکید می‌کنم ما بازی بسیار سختی داریم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.