مجیدی: با تمام قوا مقابل سپاهان قرار می‌گیریم/ ارزش ندارد که شرافت‌مان را زیرپا بگذاریم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش با تمام قوا مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.

به گزارش ممتازنیوز، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر سپاهان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی بسیار سختی داریم. با توجه به اینکه تیم سپاهان در کورس قهرمانی است، بازی بسیار حساس است. امیدوارم یک فوتبال خوب ببینیم.

او ادامه داد: باشگاه پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی هستند و مدیران این باشگاه‌ها خیلی زحمت کشیده‌اند. من با بازیکنان صحبت کردم. ما با تمام قوا بازی می‌کنیم و پیشاپیش به یکی از دو تیم سپاهان و پرسپولیس تبریک می‌گویم. امیدوارم یک بازی خوب در بازی‌های پیش رو ببینیم. قهرمانی حتی اگر برای تیم رقیب باشد، ارزش ندارد شرافتمان را زیر پا بگذاریم. من به هواداران استقلال قول می‌دهم که یک بازی خوب به نمایش بگذاریم.

مجیدی درباره استفاده از جوانان در بازی‌های تیمش گفت: بازیکنانی که در بازی قبلی استفاده کردیم مثل سینا خادم‌پور، بازیکنان بسیار خوبی هستند. من از آن‌ها راضی هستم و به باشگاه گفتم که با آن‌ها تمدید کنند. 

سرمربی استقلال درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: ما احمد موسوی را در اختیار نداریم و بابک مرادی را به علت محرومیت در اختیار نداریم. رشید مظاهری هم یکی دیگر از محرومان تیم ماست.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.