مجیدی: در کنترل بازی موفق بودیم/ الدحیل سخت‌ترین رقیب ماست

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش مقابل الشرطه عراق موفق شده کنترل بازی را به دست بگیرد.

به گزارش ممتازنیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی در پیش داشته باشیم. خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم و در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم چون می‌دانستیم بازی‌های سختی هم در پیش داریم. ما در کنترل بازی موفق شدیم. تیم الشرطه دوندگی خوبی داشتند و من به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که ۱۰ نفره شدن الشرطه باعث نشد بازی به گره بخورد؟ گفت:‌ تجربه نشان داده که بازی کردن جلوی تیمی که ۱۰ نفره می‌شود، سخت‌تر است چون آن‌ها یک بازیکن را از دست داده‌اند و بازیکنان دیگر تلاش بیشتری می‌کنند. این کار را برای تیم مقابل سخت‌تر می‌کنند. الشرطه در این بازی بیشتر دوید اما ما منطقی بازی کردیم و نتیجه مورد نظر را کسب کردیم و خیلی خودمان را به آب و آتش نزدیم تا برای بازی بعد هم انرژی داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای این پیروزی خوشحالی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: مسلما خوشحالی می‌کنیم.

مجیدی درباره شانس صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:‌ فکر می‌کنم تیم الدحیل سخت‌ترین رقیب ما باشد ولی چیزی که باشگاه استقلال و هوادارانش می‌خواهند، قهرمانی است و من و بازیکنانم خود را برای این مساله آماده کردیم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.