مجیدی یا قلعه نویی کدام بر حقند ؟

این روزها دوباره شعله اختلاف بین سرمربی استقلال و کاپیتان سابق این تیم بالا گرفته و تیتر اغلب روزنامه ها در این خصوص است.

سایت گل-این روزها دوباره شعله اختلاف بین سرمربی استقلال و کاپیتان سابق این تیم بالا گرفته و تیتر اغلب روزنامه ها در این خصوص است. با اینکه بروشنی معلوم نیست که اختلاف این دو از کجا شروع شده اما کاملا واضح است که این اختلافات انقدر جدی هستند که باعث دوری کاپیتان محبوب استقلال از این تیم شده است. مصاحبه های این دو و البته فتح الله زاده مدیر عامل استقلال در این خصوص گذشته از موارد ضد و نقیض باعث ایجاد دو دستگی در بین هواداران این تیم بزرگ تهرانی شده است.
مواردی از این دست را در تیمهای دیگر هم براحتی میتوان مشاهده کرد برای مثال علی کریمی کاپیتان قرمزهای تهران تا اخرین لحظه و قبل از مشخص شدن سرمربی پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرد تا اگر دنیزلی یا علی دایی به سمت سرمربیگری رسیدند این کاپیتان هم تیم محبوب خود را ترک کند که اینگونه نشد .

براستی در اینگونه موارد حق با کیست و چه چیزی بنفع تیم است؟ بر هیچکس پوشیده نیست که فرهاد مجیدی محبوبترین بازیکن استقلال در چند سال اخیر است که بیشتر استقلالیها بشدت از او حمایت میکنند.از طرفی قلعه نویی بدلیل موفقیت های متعدد در لیگ برتر نزد استقلالیها محبوب است البته با در نظر گرفتن یک جمله معروف از این مربی تا حد زیادی از این محبوبیت کاسته شد.انجا که قلعه نویی گفت ” اگر کشاورزی کنم دیگر به استقلال بر نمیگردم”.این جمله دل خیلی از هواداران استقلال را شکست.از طرفی مجیدی سال گذشته در نیم فصل از استقلال جدا شد و به تیم الغرافه قطر پیوست .انتقالی که خیلی از هواداران انرا عامل دور شدن استقلال از قهرمانی سال گدشته میدانند .در این بین ظاهرا پرویز مظلومی و فتح الله زاده حرفای ناگفته زیادی دارند که برای فرار از اتهام درست کردن حاشیه برای تیم و همچنین برای حفظ محبوبیت خود در بین هواداران از گفتن خودداری میکنند…
در این بین مجیدی بی پرواتر از قلعه نویی مصاحبه میکند .قلعه نویی همواره به بهانه سکوت و تمرکز روی تیم در سایه این جریانات حرکت میکند.
سوال اینجاست که در صورت موفقیت یا عدم موفقیت استقلال در این فصل کدامیک از ایندو در بین هواداران از حیث محبوبیت برنده یا بازنده خواهند بود؟

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.