مجید انتظامی: موسیقی «بچه های کوه آلپ» را من نساخته ام!

مجید انتظامی: موسیقی «بچه های کوه آلپ» را من نساخته ام!

شبکه ایران/نازنین شادپی: مجید انتظامی آهنگساز پیشکوت متبحر و موفق سینما و موسیقی ایران که موسیقی متن آثار به یاد ماندنی و ارزشمندی نظیر  «بوی پیراهن یوسف»، « از کرخه تا راین» و «دوئل» را ساخته در گفتگو با شبکه ایران با رد این موضوع که ساخت موسیقی آثاری مانند «بچه های کوه آلپ» توسط او صورت گرفته، گفت:« موسیقی کارتون «بچه های کوه آلپ» را من نساخته هم و حتی بازنویسی آن هم توسط من صورت نگرفته. اشتباه گفته اند که من سازنده این اثر هستم چراکه من اصلا برای آثار کودک آهنگسازی نکرده ام.»

انتظامی در پاسخ به این سوال که سنتور این موسیقی را شما زده اید یا نه نیز اظهار کرد:«خیر سنتور را هم من نزده ام.»

انتظامی چنان با اطمینان حرف میزد که من واقعا به شنیده های قبلی ایشان شک کردم. ایشان پیش از این در مصاحبه ای با یکی از خبرگزاریهای کشور اظهار داشتند که نه تنها موسیقی «بچه های کوه آلپ» را خودش ساخته است که سنتور این کار را هم خودش نواخته است!

پایان مطلب/


شبکه ایران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. هستی صفائی:

    متاسفم برای افرادی که مطالبی ایچنین را به دروغ منتشر می کنند…واقعا نمی فهمم که چه سودی برایشان دارد ولی واقعا شرم آور است که یک ایرانی،هنرمند بزرگ و اسطوره ی موسیقی میهنش را زیر علامت سوال ببرد و حاصل یک عمر زحمت استادی چون استاد انتظامی را اینطور به سخره بگیرد…استاد بارها اعلام کردند که این موسیقی ساخت خودشان است که از موسیقی انیمیشن زال و سیمرغ برداشت شده و به روی کارتون بچه های آلپ گذاشته شده است…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.