مجید جلالی : نصف شب هم بازیکنانم را در حال شیطنت دیدید ؛ بیدارم کنید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مجید جلالی از علاقمندان بی شمار تراکتورسازی خواست تا تیم شان را تا سوت پایان بازی تشویق کنند و بعد از آن اگر بازنده بودند به او انتقاد کنند.

رضا دلجوان: مجید جلالی می گوید اگر هواداران تراکتورسازی ۹۰ دقیقه از او و تیمش برابر نفت حمایت کنند این تیم قطعا به موفقیت می رسد. به گزارش ممتاز ؛ مجید جلالی قبل از بازی با نفت در جمع خبرنگاران گفت:« می خواهم بگویم مهمترین سرمایه تراکتورسازی طرفدارانش می باشند ، علاقمندان خوب تیم مان اگر ما را تشویق کنند شانس مان برای موفقیت به بالاترین حد خود می رسد. من از همه علاقمندان به تیم خواهش می کنم تیم مان را تا دقیقه ۹۰ و تا سوت پایان بازی تشویق کنند. اگر برنده بودیم و شما رضای که لطف کنید و تشویق مان کنید اما اگر بازی را باختیم ، بعد از سوت داور هرچه خوساتید ، حتی فحش و ناسزا را فقط به من بگویید نه به بازیکنان تیم. »
او ادامه داد:« در این بازی علی کریمی را نداریم و جای خالی او بی شک در تیم حس خواهد شد. با این وجود تمام تلاش مان را برای موفقیت انجام می دهیم. من می دانم که این جو علیه تیم از کجا راه افتاده و چه کسانی دوست ندارند که تراکتورسازی آرامش داشته باشد. شاید بعد از بازی دربارهٔ آنها برای مردم خوب آذربایجان سخن گفتم اما فعلا ترجیح می دهم که سکوت کنم. این تیم متعلق به هواداران خوبش است و باید همه با هم تلاش کنیم تا تیم در جایگاه واقعی خود قرار داشته باشد.»
او در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه ای برای برخورد با پاره ای اتفاقات غیر اخلاقی و حاشیه های بازیکنانش دارد ، گفت:« بدون شک بعد از آنچه رخ داده خواس مان را بیشتر جمع می کنیم. من از همه مردم خوب تبریز می خواهم حتی اگر نیمه های شب بازیکنانم را در حال شیطنت دیدید ما را از خواب بیدار کنید تا با آنها برخورد جدی کنیم.»
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.