مجید درخشانی برای خواننده‌های جوان آهنگسازی می‌کند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مجید درخشانی؛ نوازنده چیره دست تار از همکاری خود با خواننده‌های جوان خبر داد و گفت: همکاری با جوان‌های این عرصه، به ماندگاری موسیقی کمک می‌کند.

مجید درخشانی؛ نوازنده تار و آهنگساز موسیقی اصیل و سنتی ایران در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از همکاری خود با خواننده های جوان عرصه موسیقی سنتی خبر داد و در این باره گفت: مدتهاست که با خوانندگان جوان عرصه موسیقی سنتی همکاری می کنم چون بر این باورم که جوانهای این عرصه، این موسیقی را به دنیا می شناسانند و می توانند برای بقای این موسیقی کمک قابل توجهی باشند.

درخشانی در ادامه گفت: در این همکاری ها با خواننده ای به نام مجتبی عسگری آلبومی را آماده انتشار یافتن دارم. ایشان از خواننده های جوانی است که از صدای خوبی برخوردار است . در واقع این خواننده از بهترین شاگردان استاد شجریان است که خودشان هم این موضوع را گفته‌اند.

وی افزود: از اولین دلایل و شرایط من برای همکاری با خواننده های جوان داشتن صدای خوب و قدرت وتوانایی صدای آنهاست. این دوستان جوان از این محسنان برخوردارند و همین من را به همکاری با ایشان ترغیب می کرد.
درخشانی در ادامه تاکید کرد: مجموعه ای از کارهای بختیاری را در دست انجام دارم که با صدای خواننده بختیاری به نام رحیم عدنانی منتشر خواهد شد. این آثار قبلا توسط استاد چنگوگ تنظیم شده بود که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته بودند. اینک بعداز سالها به باز تنظیم آنها اقدام کرده ام.

این نوازنده تار در ادامه متذکر شد: این روزها متاسفانه کمتر اثر خوب می شنویم و به همین سبب تمرکزم را بر روی کار با جوانها گذشاته ام. آلبوم هایی به زودی در زمینه موسیقی سنتی و محلی منتشر خواهد شد که مجتبی عسکری و رحیم عدنانی خوانندگان آن‌ها می باشند.

درخشانی که هم اکنون با گروههایی نیز مشغول همکاری است، در این باره یادآور شد: با گروه با “ماه” و گروه”خورشید” برای برنامه های خارج از ایران مشغول تمرین هستیم که به زودی کنسرتهایی در خارج از ایران برگزار خواهیم کرد.

 پایان پیام/

 پایان پیام/۴۳


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.