مجید رجبی معمار مدیر شبکه تلویزیونی بازار شد

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ معاون اداری مالی سازمان  ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند عباس پورنصاری در دوران مدیریت  شبکه بازار، مجید رجبی معمار را که پیش از این مدیر شبکه جهانی جام جم بوده است را به مدیریت شبکه بازار منصوب کرد.

دراین مراسم تقدس نژاد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی حمایت از کار وسرمایه ایرانی، برنقش و رسالت شبکه بازار در تحقق این شعار وترویج فرهنگ تولید و توجه به محصولات با کیفیت داخلی وتوجه به سرمایه گذاری وحمایت از تولید تاکید کرد.

مجید رجبی معمار دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد مدیریت وهمچنین علوم ارتباطات اجتماعی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همکاریهای نزدیکی با نهادهای انقلاب اسلامی وفرهنگی  داشته است و از سال ۱۳۷۱ با همکاری شهید آوینی و چند تن دیگر ایجاد موسسه فرهنگی وهنری وبرنامه های  روایت فتح را در پی گرفت.

وی به عنوان رئیس هیأت مدیره مؤسسه فرهنگی روایت فتح، انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، انجمن تأتر انقلاب و دفاع مقدس و شهرک سینمایی دفاع مقدس و همچنین معاونت هنری بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و مدیر عامل بنیاد فرهنگی روایت ،تدریس در رشته ارتباطات  وهمچنین مدیرشبکه ۵ سیما فعالیت داشته است.

شبکه تلویزیونی بازار با هدف معرفی کالا و خدمات متنوع ایرانی و همچنین رونق و تقویت اقتصاد ملی در۲۹آبان سال ۱۳۹۰ باحضور رئیس جمهور، اعضای هیات دولت وریاست سازمان صدا وسیما فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

این شبکه از طریق گیرنده دیجیتال در سراسر کشور قابل دریافت است.

MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. وحیدرضا باقری:

    سلام آقای رجبی معمار یک انسان واقعی است واقعا مردانگی و معرفت دارد خداوند همیشه یار و نگه ارش باشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.