محال است ایران با آمریکای مستکبر ارتباط برقرار کند

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: تا زمانی که آمریکایی‌ها روحیه استکبار گرایانه و صهیونیستی خود را حفظ کنند، محال است ایران به عنوان کشوری که دارای نظامی بر پایه عدالت و خدا پرستی است، برای ارتباط با آنها گامی بردارد.

سردار محسن کاظمینی در گفتگو با خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تجهیز و حمایت از گروهک تروریستی منافقین از سوی آمریکا همواره طی سه دهه گذشته مشهود بوده اظهار داشت: آمریکا که همواره از لحاظ نظامی و مالی منافقین را تامین می‌‌کرد امروز سعی دارد با خروج نام این گروهک جنایت‌کار از لیست  تروریست‌ها سرمایه‌گذاری گسترده‌تری را برای انجام جنایات بیشتر منافقین انجام دهد اما به طور قطع این تلاش‌ها به شکست منجر خواهد شد.

وی افزود: همه دنیا منافقین را یک گروهک تروریستی می‌دانند و جنایات آنها در ترور بیش از ۷۰ هزار ایرانی و  عراقی آنان را به عنوان یک گروهک تروریستی در تاریخ ثبت کرده است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ تاکید کرد: تنها کسانی از گروهک تروریستی منافقین از دید جمهوری اسلامی ایران دیگر تروریست نیستند که توبه کرده و در دادگاه‌های انقلاب اسلامی مورد عفو قرار گرفته و در پناه ملت زندگی سالمی را آغاز کرده‌اند.

کاظمینی در پایان در رابطه با برخی اظهارات مبنی بر ارتباط ایران با آمریکا گفت: کشور ما بر مبنای پیروی از ولایت فقیه حرکت می‌کند و هر جا که صلاحدید مقام عظمای ولایت باشد اقدام لازم صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص ارتباط با آمریکا نیز کسانی که چنین نظری دارند باید بدانند که همه افکار آنها بیهوده است و تا زمانی که آمریکایی‌ها روحیه استکبار گرایانه و صهیونیستی خود را حفظ کنند محال است ایران به عنوان کشوری که دارای نظامی بر پایه عدالت و خدا پرستی است، برای  ارتباط با آنها گامی بردارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.