محاکمه متهمان بازار سکه و ارز

ممتازنیوز : این افراد متهم به خرید روزانه سکه به میزان زیاد در بازار هستند که می‌خواستند بازار پایتخت را بالا نگه دارند و این گروه به گروه‌های خاصی وابسته نبودند.

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

خبرگزاری ایلنا: دادستان تهران در جمع خبرنگاران گفت: در رابطه با التهاب سکه و ارز تهران دادگستری و دادسرا فعال می‌باشند و در این زمینه یک پرونده با چندین متهم تشکیل شده است و این پرونده را برای رسیدگی به دادگاه ارسال کرده‌ایم.

دادستان تهران در حاشیه برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی با حضور درجمع خبرنگاران گفت: به دلیل افزایش تعداد متهمین پرونده فساد مالی، دادگاه با یک ماه تاخیر کار خود را آغاز کرد و هفته آینده آخرین جلسه رسیدگی به این پرونده می‌باشد.

وی در رابطه با دادگاه بیمه نیز گفت: در دادگاه موسوم به بیمه ختم رسیدگی اعلام شده است و هیات شور وارد مشورت در این زمینه شده است و در مهلت مقرر قانونی حکم آن‌ها اعلام خواهد شد.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه «م. ز» نیز در رابطه با پرونده بیمه دستگیر شده است یا خیر گفت: فشاری را از سوی «م. ز» احساس نکردیم و متهم در بازداشت است و به لحاظ اینکه اتهامات وی هنوز ثابت نشده است از اعلام آن خودداری می‌کنیم.

دادستان تهران همچنین در رابطه با التهاب بازار سکه نیز گفت: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و کیفرخواست نیز صادر شده و نتیجه محاکمات را به رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: در بخش مبارزه با بازار سکه ضابطین اقتصادی و دادسرا به جدیت به دنبال این پرونده هستند و اعلام می‌کنم که یک پرونده در این رابطه تشکیل شده و چند متهم نیز تحویل دادگاه انقلاب شده‌اند که محاکمات به زودی انجام می‌شود.

وی در ادامه گفت: این افراد متهم به خرید روزانه سکه به میزان زیاد در بازار هستند که می‌خواستند بازار پایتخت را بالا نگه دارند و این گروه به گروه‌های خاصی وابسته نبودند.

وی در ادامه در پاسخ به خبرنگار دیگر مبنی براینکه آیت الله آملی لاریجانی در جمع رؤسای دادگستری بیان کرده است که اجرای احکام باید به زودی انجام شود در رابطه با اینکه پرونده فائزه رفسنجانی الان در چه مرحله‌ای است، گفت: سوالات تکراری پاسخ ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران درباره سرنوشت برگزاری دادگاه دو مداح تهرانی نیز گفت: دادگاه برای این افراد تشکیل شد اما قاضی پرونده به بخشی از کیفرخواست نقص گرفته و به این ترتیب پرونده به دادسرا بازگشت تا تحقیقات تکمیل شود.

وی همچنین در رابطه با تعرض به یک روحانی در چند روز پیش نیز اعلام کرد: کیفرخواست در بخش عمومی صادر شده است، اما در بخش ضرب و جراحت به صورت مجزا بررسی خواهد شد و این بخش نیز مستلزم تکمیل نظر پزشکی قانونی می‌باشد.

وی در ادامه گفت: کیفرخواست صادر و به دادگاه فرستاده شده است و در وقت مناسب تصمیم گیری می‌شود.

وی همچنین در رابطه با سخنان مطهری در مجلس شورای اسلامی در رابطه با کاباره گفت: در این رابطه پرونده تشکیل شده و اعلام جرم کرده‌ایم. وی درباره دستگیری اشرار پارک طالقانی نیز گفت: در آن حادثه اشرار با یکدیگر درگیر شده بودند که در این میان ضرر و زیان شامل شهروندان نیز شد اما از همان زمان موضوع در دادسرای ونک تحت رسیدگی قرار گرفت.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی براینکه استانداری تهران اعلام کرده پرونده شایعه‌سازان آلودگی آب تهران به دادسرا فرستاده شده گفت: شایعه خود عمومیتی برای اعلام جرم نیست و در این مورد چیزی نشنیده‌ام.

دولت آبادی درباره شکایت دولت از علی مطهری و قالیباف نیزگفت:در رابطه با این پرونده حضور ذهن ندارم.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۴۶ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , التهاب سکه و ارز, بازار سکه و ارز, دادگستری, سکه, قیمت سکه, متهمان بازار سکه, پایتخت


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.