محبوبیت۳۰ ساله رمان‌های دانیل استیل در بین بریتانیایی‌ها

۲۳ام بهمن ،

مسئولین کتابخانه‌های عمومی انگلیس بر اساس آمارهایشان اعلام کردند که از نگاه مخاطبان کتابخانه‌های عمومی این کشور، درام‌های رمانتیک دانیل استیل، نویسنده مطرح و شناخته شده جهان، با گذشت ۳۰ سال تنها آثاری می باشند که هر ساله در فهرست پرطرفدارترین کتاب‌ها قرار دارند.

به گزارش هنرآنلاین، بر اساس این آمار کتاب‌های این نویسنده طی سه دهه اخیر در فهرست بیشترین کتاب‌های امانت گرفته شده‌ از کتابخانه‌های این کشور قرار داشته‌اند.

بنابر این گزارش، سال قبل رمان‌های دانیل استیل بیش از نهصد هزار بار به امانت گرفته شدند تا این نویسنده‌ زن به عنوان چهارمین رمان‌نویس محبوب بریتانیایی‌‌ها (و تنها نویسنده‌ای که طی سه دهه‌ قبل نامش در این فهرست سالانه تکرار می‌شود) معرفی شود.

رمان‌های “کاترین کوکسون”، “هریوت” و “کارتلند” محبوب‌ترین رمان‌های استیل می باشند که با آثار نویسندگان سرشناس آمریکایی همچون جیمز پترسون، هارلن کوبن و مایکل کانلی رقابت می‌کنند.

به نوشته گاردین، طبق نتایج این آمارگیری رمان‌های دانیل استیل از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون بیش از ۴۲ میلیون بار امانت گرفته شدند. تعداد فروش کتاب‌های این رما‌ن‌نویس حدود ۱۱میلیون جلد تخمین زده شده است.

در فهرست ۲۰ رمان پرطرفدار بزرگسال کتابخانه‌های انگلیس، ۱۷ اثر رمان‌های تریلر و جنایی می باشند که به قلم نویسندگان آمریکایی نوشته شده‌اند که در این میان ۹ کتاب توسط «جیمز پترسون» و یا با همکاری او به نگارش در آمده‌اند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.