محبوب‌ترین و پرفروش ترین رنگ‌های خودرو در جهان و ایران

براساس تازه‌ترین گزارش بزرگترین شرکت رنگ خودروی جهان در سال ۲۰۱۷ ، رنگ سفید محبوب‌ترین رنگ خودرو در جهان محسوب می‌شود.
شرکت صنایع PPG در گزارش سالانه خود اعلام کرده که هم‌اکنون خودرو در رنگین کمانی از رنگها در سراسر جهان به تولید رسیده و به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. با این وجود رنگ سفید بیش‌ترین متقاضی را در بین خریداران خودرو دارد.
https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/01/be0b26b764f357af8ffaeb1f886121fa.jpg
این برای دهمین سال پیاپی است که سفید به عنوان محبوب‌ترین رنگ خودروی جهان معرفی شده است. بعد از سفید نیز رنگهای مشکی، خاکستری نقره ای و قرمز به عنوان محبوب‌ترین رنگهای خودروی جهان معرفی شده‌اند.
اگرچه در منطقه آمریکای شمالی بعد از رنگ سفید محبوب‌ترین رنگ‌ها به ترتیب سیاه، نقره‌ای و خاکستری هستند. شرکت PPG رنگ خودروهای شرکت‌های بزرگی مانند فورد، جنرال‌موتورز و بی.ام.و را تامین می‌کند.
https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/05/9a32844b7788a0d9101ea2a0b04b1128.jpg

بهترین رنگ‌ خودرو در ایران

در ایران هم مطابق سایر کشور های جهان اولویت اول مردم رنگ سفید است. با اینکه سفید رنگ کسل کننده ای است ولی اکثر خریدارنی که رنگ سفید را انتخاب کرده اند دلیل انتحاب خود را موارد زیر اعلام کرده اند:
رنگ سفید طبق آمار کمترین میزان تصادف را دارد ، درصورت تصادف رنگ شدگی ان کمتر پیداست ، اگه دیر شسته شود خیلی مشخص نبوده و از زیبایی آن کم نمیشود . در مناطق گرمسیر بدلیل جذب کم نور خورشید دمای ماشین کمتر زیاد میشود و در نهایت موقع فروش خودرو راحت تر فروش میرود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.