محبی :فروش یااجاره‌خانه های خالی کارفرهنگی نیازداردنه تعزیراتی

چهارشنبه ۴ مرداد – ۰۱:۰۰:۵۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو کمیسیون عمران مجلس درباره اخذ مالیات از خانه های خالی گفت: برای فروش و اجاره خانه های خالی کار فرهنگی و تبلیغاتی لازم است و تعزیراتی عمل کردن حاشیه منفی دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمد ابراهیم محبی با بیان اینکه صاحب خانه ها را باید با تشویق به سمت اجاره و فروش واحد های خالی شان هدایت کرد نه با اهرم فشار اظهار داشت: برای تشویق به فروش و اجاره خانه های خالی کار فرهنگی و تبلیغاتی لازم است واستفاده از اهرم فشار حاشیه منفی دارد.
نماینده مردم سنقر درمجلس شورای اسلامی  با اشاره به شناسایی ۲۰۰ هزار خانه خالی درتهران افزود: معمولا اجباردرفرهنگ ما برای انجام کارها جواب نمی دهد ومعمولا باید به عنوان گزینه آخر از آن استفاده کرد.
وی درادامه درباره روند کند اجرای پروژه های مسکن مهر گفت: مسکن مهر درمجموع موفق عمل کرد و درمهار به هم ریختگی و از هم گسیختگی قیمت مسکن بی تاثیر نبوداما این طرح بدون ایراد هم نیست و به جزییات آن نقد وارداست.
محبی با بیان اینکه جای مسکن مهر دربرخی شهرستانها خالی است اظهار داشت: پروژه مسکن مهر دربرخی شهرستانها خوب اجرا نشد و دربرخی شهرستانها اصلا دراین باره کاری انجام نشده است.
این عضو کمیسیون عمران مجلس به تاخیر برخی پیمانکاران دراجرای پروژه‌ها اشاره کردوگفت: تاخیردراجرای پروژه ها یکی از مشکلاتی است که آن را درکمیسیون پی گیری می کنیم چرا که تاخیر دراجرای پروژه ها مردم را بی اعتماد می کندو یکی از نقاط ضعف پروژه ها اعلام تاریخ اتمام پروژه و نرسیدن به آن تاریخ است.
نماینده مردم سنقر درمجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه تاخیر درسایر پروژه ها مانند سد سازی هم دیده می شود وتاخیر درارایه بودجه سال جاری تاخیر را به پروژه ها تحمیل کرد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۵۱۳۰۰۵۹۵۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.