محتوای آموزشی پایه های دوم و ششم ابتدایی در شبکه ملی مدارس بارگزاری خواهد شد

محتوای آموزشی پایه های دوم و ششم ابتدایی همزمان با رونمایی از کتابهای درسی توسط رئیس جمهور در شبکه ملی مدارس در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، کفاش،  معاون فناوری ارتباطات سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش با اعلام مطلب فوق افزود: محتواهای آموزشی پایه های دوم و ششم شامل ۲ هزار و ۴۷۵ دقیقه فیلم آموزشی ، متن کتابهای درسی  پایه دوم و ششم ابتدایی و راهنمایی معلم  است که پس از رونمایی رئیس جمهور از کتابهای درسی در اجلاس روسای آموزش و پرورش مناطق کشور، برای معلمان ، آموزگاران و والدین قابل استفاده و بهره برداری است.
وی افزود: علاقمندان و همکاران می توانند پس از رونمایی کتابهای درسی پایه دوم و ششم ابتدایی توسط رئیس جمهور با مراجعه به شبکه ملی مدارس ایران (رشد) به نشانی www.roshd.ir    با مطالب آموزشی ، راهنمایی معلم و فیلم های آموزشی مرتبط با پایه دوم و ششم ابتدایی آشنا شوند.
معاون فناوری ارتباطات سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش از انتشار حدود ۱۰ میلیون لوح فشرده کتاب گویا در سراسر کشور خبر داد و گفت: از دو سال پیش براساس پژوهش انجام شده در وزارت آموزش و پرورش مشخص شد که معلمان و دانش آموزان برخی از مناطق کشور نسبت به قرائت صحیح متون  کتابهای درسی ، فارسی ، زبان انگلیسی ، عربی و قرآن با مشکلاتی روبرو هستند
وی افزود:  برای تلفظ صحیح متون این کتاب ها، لوح فشرده کتاب گویا توسط هنرمندان و اساتید صداگذاری ، قرائت و تولید شد که این لوح های فشرده امسال همراه با کتابهای درسی در استانهای مختلف کشور توزیع خواهد شد. /ز


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.