محدودیت های ترافیکی جاده ها

جام جم آنلاین: پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور را از ۲۸ شهریور الی اول مهر را اعلام کرد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، با توجه به پیش بینی حجم فزاینده سفرها در روزهای پایانی فصل تابستان، به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور از روز سه شنبه ۲۸ شهریور الی شنبه اول مهر را اعلام کرد.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۸ شهریورماه الی ساعت ۲۴ روز شنبه اول مهرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

محور کرج – چالوس

الف- تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع می باشد.

ب – تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۳۰ شهریورماه الی ساعت یک بامداد روز جمعه ۳۱ شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۳۰ شهریور الی یک بامداد روز جمعه ۳۱ شهریور از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

ج- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۳۱ شهریورماه الی ساعت یک بامداد روز شنبه اول مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۱ شهریورماه الی یک بامداد روز شنبه اول مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد کلیه کامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت شش الی ۲۴ روزهای سه شنبه ، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۲۸ ، ۲۹ ، ۳۰ و ۳۱ شهریورماه و همچنین از ساعت شش الی ۱۳ روز شنبه اول مهرماه از محور هراز ممنوع می باشد.

ج – تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز پنجشنبه ۳۰ شهریور ماه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

د – تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز جمعه ۳۱ شهریورماه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور دماوند

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش الی ۲۴ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸ ، ۲۹ ، ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع می باشد.

محور قدیم رشت – قزوین

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه و همچنین از ساعت هشت الی ۱۳ روز شنبه اول مهرماه از محور رشت – قزوین و بالعکس ممنوع می باشد.

محور آستارا – اردبیل

تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه و همچنین از ساعت هشت الی ۱۳ روز شنبه اول مهرماه از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع می باشد.

محور قدیم ساوه – همدان

تردد کلیه تریلرها و کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۲ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه از ساوه به همدان و بالعکس ممنوع می باشد.

محور زاهدان – زابل

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ الی ساعت ۲۱ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه از محور زاهدان – زابل و بالعکس ممنوع می باشد.

محور گچساران – نورآباد

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ الی ۲۳ روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه و از ساعت هشت الی ۲۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریورماه از محور گچساران – نورآباد و بالعکس ممنوع می باشد.

محور قم – گرمسار

تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین باربری به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۳ روز جمعه ۳۱ شهریورماه از محور قم – گرمسار و بالعکس ممنوع می باشد.

ضمناً مرکز کنترل ترافیک پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های کشور از نظر جوی و ترافیکی یا امدادرسانی است.  


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.