محدودیتهای ترافیکی تاسوعا و عاشورا

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

ممتازنیوز: پلیس راه محدودیت های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورا در جاده های کشور را اعلام کرد.

به گزارش ممتازنیوز، پلیس راه کشور محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

جاده کرج- چالوس
تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده وبا اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

جاده هراز
تردد تریلرها ازمحور هرازکماکان ممنوع است و تردد کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت۶ تا ۲۴ روزهای سه شنبه چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت ۶ روز جمعه تا ۳ بامداد روز شنبه از محور هراز ممنوع است.

جاده دماوند
تردد تریلر ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا روزهای سه شنبه چهارشنبه و پنج شنبه و از ساعت ۶ جمعه تا ۳ بامداد شنبه از محور تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

جاده زاهدان – زابل
تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روزهای سه شنبه و جمعه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

محور قدیم قزوین رشت
تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روز سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و جمعه از محور قدیم قزوین – رشت و بالعکس ممنوع می باشد.

محورهای استان قم
تردد وسایل نقلیه باربری (تریلی – کامیون – کامیونت ) به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴تا ۲۴ روز جمعه از محورهای قدیم قم – تهران , قم – سلفچگان , کاشان – قم و بالعکس ممنوع می باشد و رانندگان اینگونه وسایل نقلیه می توانند از محور سلفچگان ساوه تردد کنند. وسایل نقلیه باربری که از استانهای مرکزی و اصفهان به سمت تهران در حرکت هستند باید از محور سلفچگان – ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.
تردد کلیه وسایل نقلیه باربری (تریلی – کامیون – کامیونت ) به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه که از استانهای جنوبی کشور ( هرمزگان , سیستان و بلوچستان , کرمان و یزد ) به طرف قم در حرکت هستند باید از مسیر سه راهی نطنز – مورچه خورت – دلیجان – سلفچگان – ساوه – تهران و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.