محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده ها

۲۲خردادماه،

پلیس‌راه کشور محدودیت‌های ترافیکی اعمال‌شده در جاده‌های کشور در پنجشنبه و جمعه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه، ۲۳ خرداد ماه تا ساعت ۲۳ روز جمعه، ۲۴ خردادماه از محورهای کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه و تردد موتورسیکلت‌ در محورهای تهران – سمنان – مشهد و بالعکس نیز طی این دو روز ممنوع است.

از سوی دیگر درمحور کرج – چالوس نیز تردد انواع تریلر و کامیون از این محور همچنان ممنوع است و با توجه به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و به منظور تسهیل در مشارکت اهالی ساکن در جاده کرج – چالوس و روستاهای اطراف آن، این محور روز جمعه ۲۴ خرداد ماه دو طرفه است.

همچنین اگر ترافیک به گونه‌ای باشد که دو طرفه‌بودن محور جوابگوی ترافیک نبوده و یک طرفه کردن جاده اجتناب‌ناپذیر باشد، بر این اساس با هماهنگی پلیس راهور ناجا، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه از میدان امیرکبیر به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ نیز از دزدبن به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام خواهد شد.

تردد کلیه تریلرها از محور هراز را کماکان ممنوع است و تردد کلیه کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۳ روز پنجشنبه، ۲۳ خرداد و از ساعت ۷ تا ۲۲:۳۰ روز جمعه ۲۴ خرداد ماه از محور هراز ممنوع است.

بر اساس اعلام پلیس‌راه کشور ممنوعیت تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۷ تا ۲۳ روزجمعه ۲۴ خرداد ماه از تهران به قائم‌شهرو بالعکس نیز اعمال می‌شود.

از سوی دیگر در محور زاهدان – زابل نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ خرداد ماه از این محور و بالعکس ممنوع است.

رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور با شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.