محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور برای امروز و فردا

۱۰م اسفند ،

تردد همه کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۱:۳۰ روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند و ساعت ۶:۰۰ الی ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۱۱ اسفند از محور هراز ممنوع است.

به گزارش Consbank، به نقل از فارس طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، بررسی تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار مرکز و نیز گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، درحال حاضر ترافیک، در اغلب محورهای مواصلاتی کشور، به صورت عادی و روان است.

* محدودیت‌‌های ترافیکی امروز و فردا در محور‌های مواصلاتی کشور

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز پنج‌شنبه مورخ ۱۰/۱۲/۹۱ الی ساعت ۲۲:۰۰ روز جمعه ۱۱/۱۲/۹۱ از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

 تردد انواع تریلر و کامیون در محور کرج-چالوس و تردد همه تریلرها در محور هراز کماکان ممنوع است.

‌تردد همه کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۱:۳۰ روز پنج‌شنبه مورخ ۱۰/۱۲/۹۱ و ساعت ۶:۰۰ الی ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه ۱۱/۱۲/۹۱ از محور هراز ممنوع است.

تردد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ساعت ۶:۰۰ الی ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۱/۱۲/۹۱ از از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

تردد تمامی کامیون‌ها و تریلر‌ها به‌ استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۰ روزهای پنچجشنبه و جمعه مورخ ۱۱ و ۱۰/۱۲/۹۱ از محور زابل-زاهدان و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۱۵ الی ۲۱:۳۰ روز جمعه مورخ ۱۱/۱۲/۹۱ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰ از ۱۵کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هموطنان می‌توانند برای دریافت خلاصه آخرین وضعیت راه‌های کشور، عدد ۱۴۱ را به شماره ۱۰۰۰۱۴۱، پیامک کنند.

جهت دریافت مشروح اطلاعات جاده‌ها، به پایگاه اینترنتی iran141.ir ،‌ مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، مراجعه کنند؛ برای دریافت پاسخ سوالات موردی‏، با شماره تلفن‌های گویای ۸۸۹۲۵۲۵۲ یا ۱۴۱، تماس برقرار کنند.

همچنین هموطنان می‌توانند رهنمودها‏، پیشنهادها و انتقادهای خود را از طریق شماره پیامک ۲۰۰۰۱۴۱ با مرکز مدیریت راه‌ها درمیان بگذارند.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.