محدودیت‌های ترافیکی راه‌های اصلی کشور به سبب عملیات کارگاهی

۰۱ تیرماه ۱۳،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از فارس،  ‌بر اساس اطلاعات سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار بر خط، تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری‏ و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر‌‌ غیر از محدودیت‌های ترافیکی که در محور‌های زیر اعمال شده است، اغلب ‌راه‌های اصلی کشور باز است.

* ممنوعیت تردد به سبب عملیات کارگاه جاده‌ای

آزادراه کرج ـ تهران، از پل فردیس تا ورد آورد به سبب احداث پل روگذر در کیلومتر ۱۱ شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۲۳ تا چهار صبح روز بعد، تا ۲۵ مردادماه مسدود بوده و در این مدت، مسیر جایگزین، جاده‌های قدیم یا مخصوص کرج، پیشنهاد می‌شود؛ همچنین، تا تاریخ مذکور آزادراه تهران ـ کرج، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰، فقط در یک مسیر ۷۰۰ متری در محدوده فوق، تردد خودروها از طریق کنار گذر احداثی انجام خواهد شد.

در جاده اصلی قم ـ گرمسار و بالعکس، در استان‌های قم و سمنان تا ۲۷/۴/۹۲ به سبب تعریض مسیر مسدود و جایگزین برای خودروهای سواری، آزادراه قم ـ تهران و برای وسایل نقلیه سنگین قدیم محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای همه خودروها، از جاده امام‌ رضا به سمت پاکدشت ـ گرمسار خواهد بود.

در کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، با تمدید عملیات تا ۳۱/۴/۹۲ روز‌های شنبه‌، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۱۱ تا ۱۴ به سبب اجرای عملیات زیرسازی راه آهن، مسدود خواهد بود؛ در مدت انسداد، تردد وسایل نقلیه از کمربندی غربی انجام خواهد شد

در محور نیشابور ـ سبزوار واقع در استان خراسان رضوی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷ روز ۴/۴/۹۲، به سبب نصب دستگاه تردد شمار، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در محور نهاوند ـ‌ سه راهی نهاوند واقع در استان کرمانشاه از ۴/۴/۹۲ لغایت ۳۱/۶/۹۲ به سبب عملیات تعریض، تردد در محدوده کیلومتر هفت الی هشت با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از طریق کنارگذر انجام می‌شود.

در آزادراه شهید شوشتری، پل مهدی آباد (کیلومتر ۲۰) واقع در استان خراسان رضوی از ۴/۴/۹۲ تا ۴/۶/۴/۹۲ از ساعت هفت الی ۱۷ به سبب عملیات تعمیر دال پل، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در محور ایرانشهر ـ‌ نیک‌شهر واقع در استان سیستان و بلوچستان تا ۳۱/۶/۹۲ به سبب عملیات تعمیر دال پل، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از طریق کنار گذر احداثی انجام می‌شود.

در محور رزن – دمق – اورقین واقع در استان همدان به طول ۴۵ کیلومتر تا روز ۲۵/۵/۹۲ از ساعت هفت الی ۱۷ به سبب عملیات تعریض و شانه‌سازی، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محور بندرعباس – حاجی‌آباد واقع در استان هرمزگان کیلومتر ۱۰۳ تا روز ۱۷/۴/۹۲ ،از ساعت هفت الی ۱۸ به سبب عملیات نصب جت فن تونل ۱۷ شهریور تردد از طریق یک باند بصورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محور داران – تیران واقع در استان اصفهان از کیلومتر ۹۱ الی ۱۰۳ به سبب عملیات روکش آسفالت تا ۷/۴/۹۲ ‌تردد از طریق یک باند به صورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در محور تیران – سامان‌ واقع در استان اصفهان از کیلومتر ۱۰ الی ۲۰ به سبب عملیات روکش آسفالت تا ۲۵/۶/۹۲ تردد از طریق یک باند به صورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در محور داران – الیگودرز واقع در استان اصفهان از ۲۷ الی ۳۲ به سبب عملیات احداث و تکمیل زیرگذر تا ۳۱/۶/۹۲ تردد از طریق یک باند به صورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در محور شهربابک-سرچشمه واقع در استان کرمان از کیلومتر ۱۶ تا ۲۳ به سبب عملیات روکش آسفالت تا ۶/۴/۹۲ تردد از طریق باند برگشت به صورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

آزادراه اصفهان – کاشان از کیلومتر ۱۲۵ تا ۱۴۵ واقع در استان اصفهان تا روز ۲۸/۴/۹۲ به سبب عملیات روکش آسفالت، تردد از طریق دو خط عبوری با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در محور کنگان ـ عسلویه واقع در استان بوشهر، تا روز ۳/۷/۹۲ به سبب عملیات اتصال کنارگذر کنگان به بزرگراه سیراف محدوده کیلومتر ۲۰۰/۴، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط، از طریق جاده کنارگذر احداثی انجام می‌شود.

محور آق‌قلا ـ بندرترکمن و گمیشان در استان گلستان تا روز ۳۱/۶/۹۲ از ساعت هفت الی ۱۷ به سبب عملیات راهسازی، تردد با محدودیت و جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در محور گرگان – آزادشهر، واقع در استان گلستان محدوده کیلومتر ۱۰۰+۲ (قطعه اول بزرگراه) تا ۳۱/۶/۹۲ به سبب عملیات اجرای دوربرگردان عریض نومل، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

محور سرخنکلاته – امیرآباد، واقع در استان گلستان محدوده کیلومتر ۵۷۰+۸ (قطعه یک کمربندی گرگان) تا روز ۱۶/۴/۹۲ به سبب احداث پل در حاشیه سواره‌رو، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در آزادراه شهید شوشتری، پل مهدی آباد (کیلومتر ۲۰) واقع در استان خراسان رضوی تا روز ۷/۴/۹۲ از ساعت هفت الی ۱۷ به سبب عملیات تعمیر دال پل، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

‌در محور تربت حیدریه – گناباد، واقع در استان خراسان رضوی کیلومتر پنج تا ۶ تا روز ۱۸/۴/۹۲ ‌از ساعت هفت الی ۱۸ به سبب عملیات ماسه آسفالت، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و از طریق کنار گذر احداثی شنی در حریم راه انجام می‌شود.

در محور آزادراه مشهد ـ باغچه، در استان خراسان رضوی کیلومتر ۰ تا ۲۰ تا روز ۳۱/۶/۹۲ از ساعت هفت الی ۱۷ به سبب عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

در محور تهران ـ مشهد، محدوده سرخه، واقع در استان سمنان تا روز ۲۳/۵/۹۲ به سبب عملیات احداث پل، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

ماخذ:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.