محدودیت‌های ترافیکی محور‌های منتهی به شمال کشور‌

محدودیت‌های ترافیکی محور‌های منتهی به شمال کشور‌

تردد موتور سیکلت از امروز و ‌تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز شنبه یازدهم شهریور از میدان امیرکبیر کرج به سمت چالوس ممنوع بوده ضمن آنکه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ شنبه از مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت‌تصویری مرکز و آخرین گزارش سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط، حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی کشور به صورت عادی و روان است.

طبق اعلام این مرکز تردد انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۶/۶/۹۱ الی ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۱/۶/۹۱ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

تردد انواع تریلی و کامیون ازمسیر کرج – چالوس و تردد انواع تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

در محور هراز تردد انواع کامیون‌ها به جزحاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۴ روز دوشنبه به تاریخ ۶/۶/۹۱ و همچنین از ساعت ۶ صبح الی ساعت ۲۴ روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه‌، پنجشنبه‌، جمعه و شنبه (از هفتم تا یازدهم شهریورماه) از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز شنبه به تاریخ ۱۱/۶/۹۱ از انتهای بلوار کریتون به سمت آب‌اسک  ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۲۴ از آب‌اسک به سمت رودهن به صورت یکطرفه خواهد بود. 

در مسیر فیروزکوه تردد انواع تریلرها بجز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۴ روز دوشنبه به تاریخ ۶/۶/۹۱ و همچنین از ساعت ۶ صبح الی ۲۴ روزهای سه‌شنبه‌، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (از هفتم تا ‌دهم شهریورماه) و از ساعت ۶ صبح روز شنبه به تاریخ ۱۱/۶/۹۱ الی ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه به تاریخ ۱۲/۶/۹۱ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است‌.

در مسیر کرج – چالوس ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ساعت ۲۴ روز شنبه به تاریخ ۱۱/۶/۹۱ از میدان امیرکبیر کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ از مرزن‌آباد به سمت کرج بصورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

هموطنان می‌توانند برای آگاهی بیشتر با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مرکز به آدرس www.iran141.ir و همچنین تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۹۲۶۶۶۸ و ۸۴۴۹۸۶۶۶‎ از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند.

ضمناً شماره پیامک ۱۰۰۰۱۴۱ جهت معرفی مسیر مناسب بین شهرهای مبدأ و مقصد (با وارد کردن کد تلفن مبدأ، فاصله و کد تلفن مقصد‌) آماده پاسخگویی است‌.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.