محدودیت‌های ترافیکی پلیس برای روز عید فطر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت های ترافیکی روز عید فطر را تشریح کرد. هزار دستگاه تاکسی رایگان برای انتقال نمازگزاران روز عید فطر توسط تاکسیرانی در نظر گرفته شده است ضمن اینکه مترو و ناوگان اتوبوسرانی تهران نیز خدمات رایگان را در روز عید فطر به مردم ارائه خواهد داد.

سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این که از ساعت ۴ صبح روز عید فطر محدودیت های توقف و تردد در اطراف دانشگاه تهران اعمال می شود و تا پایان مراسم ادامه دارد گفت: محدودیت ترافیکی در محدوده اصلی نماز عید فطر از غرب خیابان های انقلاب، جمهوری، از شرق خیابان ولیعصر، بلوار کشاورز، و از میدان ولیعصر به چهارراه کارگر به سمت تقاطع جمهوری و خیابان ولیعصر به سمت محدوده اصلی دانشگاه تهران اعمال می شود.

وی ادامه داد: همچنین از نیمه شب شرعی روز عید فطر در محدوده های منتهی به خیابان های اطراف دانشگاه تهران توقف ماشین ها ممنوع است که این امر با نصب بنرهایی توسط پلیس راهور به اطلاع مردم رسیده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه نیروهای پلیس راهور در آماده باش کامل برای برگزاری مراسم روز عیدفطر هستند، گفت: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تا پایان برگزاری مراسم حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اعلام آمادگی ارگان های مختلف در محدوده برگزاری مراسم عید فطر برای ارائه پارکینگ، ادامه داد: همچنین بسیاری از ادارات، در پارکینگ های خود را برای پارک خودروی نمازگزاران بازخواهند گذاشت، ضمن اینکه توقفگاه های ویژه برای افرادی که موتورسیکلت دارند نیز پیش بینی شده است.

وی همچنین از استقرار هزار تاکسی در اطراف دانشگاه تهران برای انتقال نمازگزاران خبر داد و گفت: هزار دستگاه تاکسی رایگان برای انتقال نمازگزاران روز عید فطر توسط تاکسیرانی در نظر گرفته شده است ضمن اینکه مترو و ناوگان اتوبوسرانی تهران نیز خدمات رایگان را در روز عید فطر به مردم ارائه خواهد داد.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.