محدودیت ترافیکی در برخی معابر کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت های ترافیکی در برخی جاده ها در راستای تسهیل در عبور و مرور خبرداد.

 سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، گفت:  تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۳۰بهمن، تا  ساعت ۶  روز  شنبه سوم اسفندماه  از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است، همچنین در محور کرج-چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس ممنوع می باشد و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت  ۱۵ تا ۲۳  روز جمعه دوم اسفندماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل،‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا۲۳  همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

رحمانی ادامه داد: به دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفندماه اعمال محدودیت در محور کرج-چالوس در صورت نیاز فقط با اعلام مامورین پلیس راه در محل اعمال می شود در غیر این صورت تردد به صورت دو طرفه خواهد بود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد وضعیت هراز نیز با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع می باشد افزود: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از  ساعت۶ تا ۲۴  روزهای پنج شنبه و جمعه دوم و سوم اسفندماه از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.