محدودیت سنی برای آشنایی با “آشنای محبوب”

گزارش میدانی جوان آنلاین از آموزش زوج های جوان

محدودیت سنی برای آشنایی با “آشنای محبوب”

 

پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۰۹:۴۹

به گزارش جوان آنلاین، طبق آمار هایی که در دسترس قرار دارد بیش از نیمی از طلاق ها به علت عدم اطلاعات در مورد مسائل زناشویی اتفاق می افتد. 

خیلی از مراکز آموزشی مشاوره هایی را قبل از ازدواج به زوج های جوان در مورد چنین مسائلی ارائه می دهند اما به تازگی سی دی آموزشی در مورد مسائل زناشویی با مجوز وزارت ارشاد وارد بازار شده است که افراد می توانند لاین سی دی را از داروخانه ها تهیه کنند. 

از نکات جالب در مورد این سی دی آموزشی با نام “آشنای محبوب ” این است که این سی دی تنها برای افراد متاهل است و به افراد زیر ۱۸ سال فروخته نمی شود.البته آنقدر ها هم که باید در این زمینه کنترل های لازم ایجاد شود نیست،به طوری که جوانی وارد داروخانه شد که از چهره اش کاملا مشخص بود که کم سن و سال است وقتی از مسئول داروخانه در خواست خرید سی دی را کرد فرد تنها فیش خرید را به او داد تا پول را در صندوق پرداخت کند. 

موضوع جالب تر این است که هر چند که در داروخانه ها برای فروش چنین محصولاتی محدودیت سنی وجود داشته باشد روزانه ایمیل های مختلفی برای خرید سی دی “آشنای محبوب ” برایتان فرستاده می شود که با قیمت ارزان تری از داروخانه می توانید آن را تهیه کنید و در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد و فرد با هر سنی چه مجرد چه متاهل می تواند آن را تهیه کند. 

اما جای سوال است که نباید در مورد چنین مسائل مهمی آموزش جامع ایجاد شود و در مورد فروش این محصولات کنترلی از طرف سازمان های مربوطه زیرا ممکن است آموزش پیش از زمان یا دیر تر از زمان مشکلات فراوان دیگری را پدید آورد


جوان آنلاین – آخرین عناوین فرهنگی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.