محدودیت های ترافیکی در جاده های هراز، فیروز کوه و چالوس

۷فروردین ۱۳،

ˈفریبرز واحدیˈ مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس تصمیمات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و پلیس راه راهور ناجا و به منظور تسهیل در تردد مسافران نوروزی، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی لازم در این مسیر ها از روزهشتم تا شانزدهم فروردین ماه ۹۲ اعمال خواهد شد.

محور هراز از ساعت ده صبح لغایت ۲۴ روز جمعه نیز برای خودرو های سواری به سمت تهران یک طرفه خواهد بود.

بر اساس این تصمیم، در مسیر کرج – چالوس نیز از ساعت ۱۵ تا ۲۴ (ساعت ۳بعد از ظهر تا نیمه شب) در روز های ۹، ۱۳، ۱۴ و ۱۶ فروردین از سمت مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود و از ساعت ۱۲ تا ۱ بامداد روز های ۱۰، ۱۱، ۱۲ و ۱۵ فروردین تردد خودرو ها از سمت کرج به مرزن آباد ممنوع می باشد.

تردد کامیون و کامیونت کلا از این محور ممنوع می باشد.

واحدی در مورد محدودیت های اعمال شده در محور تهران – قم (جاده قدیم قم) نیز گفت: تردد کامیون و کامیونت (به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی) نیز از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ روز سیزدهم فروردین در این محور ممنوع است.

این مقام مسئول در راه و ترابری استان تهران گفت: عبور و مرور انواع موتور سیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزاد راه ها و بزرگراه ها و جاده های اصلی برون شهری استان تهران و کل کشور ممنوع است.

وی با اشاره به تردد وسایل نقلیه سواری تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه نیز از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روزهای ۹ ،۱۳، ۱۴ و ۱۶ فروردین ماه ۹۲ از مسیر رودهن به آب اسک ممنوع خواهد بود.

تهرام/۱۶۹۹ / ۱۳۹۶/ ۱۵۳۹

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.