محدویت های ترافیکی در راه های اصلی مازندران اعمال شد

سرهنگ’جعفر محمدنژاد’دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در ساری،افزود:اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های استان به منطور افزایش ایمنی سفر و کشش بار ترافیکی به اجرا گذاشته شده است .

وی اظهار داشت:تردد موتورسیکلت ازساعت ۱۲ امروز ( دوشنبه ) تا ساعت ۲۴ شنبه هفته آینده در محورهای مواصلاتی کندوان ، هراز و فیروزکوه ممنوع خواهد بود .

محمدنژاد اظهار داشت : در جاده هراز عبورومرور کامیون ها به استثناء کامیون های مواد سختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲۴ امشب امکان پذیر نخواهد بود .

فرمانده پلیس راه استان مازندران اضافه کرد : همجنین در روز های سه شنبه هفته جاری تا روز شنبه ( ۱۱ شهریور ماه ) در این محور از ساعت ۶ بامداد تا ساعت ۲۴ تردد کامیون ها به استثناء کامیون های مواد سختی و فاسد شدنی ممنوع خواهد بود .

وی افزود : محدودیت ترافیکی در محور مواصلاتی فیروزکوه تردد تمامی تریلرها به استثنا تریلرهای مواد حامل سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ امروز آغاز شده و تا ۲۴ امشب ادامه خواهد یافت .

محمدنژاد افزود : همچنین در روزهای سه شنبه ( ۷ شهریورماه ) تا شنبه هفته آینده از ۶ بامداد تا ساعت ۲۴ و روز یکشنه هفته آینده تا ساعت ۲ بامداد تردد تریلرها به استثنا تریلرهای مواد حامل سوختی و فاسد شدنی ممنوع خواهد بود .

۵۱۹/۴۰۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۵۵۴۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.