محرابی با اثری از اکبر رادی در راه فجر

۲۸ آبان ،

کارگردان نمایش ˝در مه بخوان˝ نوشته اکبر رادی،از حضور فریدون محرابی در این نمایش برای اجرا در جشنواره تئاتر فجر خبر داد.

مسعود طیبی در رابطه با نمایش “در مه بخوان” برای اجرا در جشنواره تئاتر فجر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: “در مه بخوان” نوشته زنده یاد اکبر رادی است،این نمایش اتفاقی تاریخی در سال ۵۳ مربوط به چند معلم را روایت می‌کند که هریک به نوعی مدعی روشنفکری می باشند، نمایشنامه نشانگر سقوط انسانهایی است که به ظاهر فکر می‌کنند بسیار می‌اندیشند.

کارگردان نمایش “تانگوی تخم مرغ داغ” انگیزه خود از انتخاب این متن برای اجرا در جشنواره فجر اینگونه بیان کرد: یکی از دلایل من علاقه شخصی به استاد رادی است، این متن پیشنهاد همسر ایشان به من برای اجرا بود و بعد از خواند برای من متفاوت و جذاب بوده پیش از آن نیز در ۱۰۰ متن را برای اجرا خواندم اما به لحاظ مفهومی و تکنیکی من را جذب نکرد و یا شرایط اجرای آن اثر را با توجه به امکانات و گروه مد نظرم نداشتم.

طیبی با اشاره به حضور فریدون محرابی در نمایش بیان کرد: در این نمایش علاوه بر فریدون محرابی، امیر کربلایی‌زاده، علیرضا مهران، سام کبودوند، روح الله کمانی، حسام منظور، امیررضا وزیری، بهروز کاظمی، محمود الله دادی و الهه شه پرست ایفای نقش می‌کنند، همچنین محمد امیر یار احمدی دراماتورژی اثر را بر عهده دارد. الهام شعبانی طراح لباس و سعید حسن لو طراح صحنه می باشند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.