محرمی:از جایگاه کنونی خود در فوتبال راضی هستم

مجتبی محرمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا و یکی دیگر از خبرگزاری ها، گفت: پرسپولیس فصل را تازه شروع کرده و انتقاد از ان زود است و باید به کادرفنی فرصت داد.

وی ادامه داد: همیشه از هواداران می خواهم که صبر کنند و اگر مشکلی هم وجود دارد کمیته فنی به صورت خصوصی به حل آن کمک کند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران و تیم ملی، گفت: خوشبختانه جنس تیم جور است و تیم در تمام پست ها بهترین بازیکنان کشور را در اختیار دارد.

وی در خصوص ضعف خط هافبک پرسپولیس، تصریح کرد: این مساله را قبول ندارم و فکر می کنم پرسپولیس بهترین هافبک ها را در اختیار دارد.

وی با تمجید از خط دفاعی پرسپولیس، اظهار داشت: تمام ملی پوشان در خط دفاعی ما حضور دارند و حضور آنها کمک زیادی به پرسپولیس می کند.

محرمی، خاطرنشان کرد: جمع کردن تیم زمان می برد و از هواداران می خواهم همچنان با حمایت از تیم خود به بازیکنان انرژی مثبت بدهند و پس از چند هفته نتیجه حمایت های خود را ببینند.

وی باحمایت از مانوئل ژوزه، گفت: پیشکسوتان تیم رای گیری کرده اند و به این نتیجه رسیدند که سرمربی خارجی انتخاب شود و باید از او نیز حمایت کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در خصوص عدم حضور خود در کمیته فنی باشگاه به عنوان یکی از بازیکنان محبوب این باشگاه نزد هوادران، اظهار داشت: بزرگان من در کمیته فنی حضور دارند و آنها می توانند به خوبی با همدلی به موفقیت پرسپولیس کمک کنند و مهم نیست چه کسی در این کمیته حضور داشته باشد و همه ما تلاش می کنیم تا پرسپولیس موفق شود.

محرمی در خصوص اینکه آیا به عنوان یک بازیکن محبوب از جایگاهی که بعد از فوتبال بدست آورده راضی است، گفت: از جایگاه خود راضی هستم و دنبال خیلی مسایل نبودم و در حال حاضر تنها برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنم.

ورزشی **۹۱۱۸**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۸۹۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. kaivan:

    سلام
    من از بچگی عاشق مجتبی محرمی بودم و دیوانه وار دوسش داشتم و تنها ارزوی من هم اینه که یکبار محرمی و از نزدیک ببینم.خیلی تلاش کردم شماره موبایلش و بدست بیارم ولی نتونستم.تو را بخدا قسم اگه امکان داره شماره مجتبی محرمی و برای من که عاشق او بودم گیر بیارین که بتونم به ارزوی دوران بپگی برسم
    اینم شماره موبایل من.با تشکر از شما
    ۰۹۳۷۳۱۶۲۷۱۴

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.