محرومیت یکساله کمالوند به ما اعلام نشده

۰۹اردیبهشت،

میرمعصوم سهرابی دربارهٔ مسائلی که در خصوص احتمال تبانی تیم فوتبال شهرداری تبریز مطرح شده، عنوان کرد: ما به این مسائل گوش نمی‌کنیم کار خودمان را انجام می‌دهیم و مسئولان ذی‌صلاح به آن رسیدگی می‌کنند. ما همواره حامی فوتبال پاک بودیم.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: همواره به قوانین احترام می‌گذاریم همانطور که قانون سخت قرارداد را رعایت کردیم و در دیدار با شلمچه پنالتی ناصحیحی که به سودمان اعلام شده بود به بیرون زدیم. ما خود با این مسائل مبارزه می‌کنیم.

معاون ورزشی شهرداری تبریز در خصوص اینکه این مسائل از طرف چه کسانی طراحی می‌شود، یادآور شد: این سخنان توسط اشخاصی مطرح می‌شود که تیم‌هایشان نتیجه نگرفته و نمی‌توانند پاسخگوی مردم و مسئولان باشند. برای اینکه از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند چنین مواردی را مطرح می‌کنند. ما نسبت به هر کس که چنین مواردی را مطرح کرده اگر مدارک و مستندانی نداشته باشد شکایت می‌کنیم.

سهرابی دربارهٔ اینکه برخی اعلام کردند محرومیت یکساله فراز کمالوند محرز شده است، گفت: به ما هنوز هیچ چیزی اعلام نشده ما خود مخالف تبانی هستیم و در صدد ریشه‌کن کردن آن هستیم. هر کس که خلاف قانون عمل کند ما با آن به صورت جدی برخورد می‌کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.