محرومیت از شرکت در کلیه مسابقات ورزشی به خاطر انتشار یافتن داستان زندگی؟!

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

گویا انتشار یافتن داستان زندگی سید فرشاد درکه، برترین رزمی کار جهان، نه تنها تلنگری به مسئولین ورزش کشور نزده بلکه او را در آستانه محرومیت از شرکت در کلیه مسابقات ورزشی قرار داده است.

سیدفرشاد درکه در تماسی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار نمود: در پی انتشار یافتن داستان زندگی ام در ایسنا نه تنها از سوی مسئولین ورزش کشور هیچ گونه کمک و یا حمایتی از من صورت نگرفت بلکه چنین به نظر می رسد که آنها قصد دارند من را از حضور در کلیه مسابقات ملی محروم نمایند.

او افزود: پس از انتشار یافتن داستان زندگی ام، گرچه تا کنون هیچ مسئولی از وزارت ورزش مستقیما با من تماس نگرفته و جویای احوالم نشده اما طی چند روز اخیر از طرف اشخاصی که بسیار به فدراسیون ورزشهای رزمی نزدیک اند (اما هیچ سمتی در این فدراسیون ندارند) با من تماس گرفته اند و با لحنی تهدید آمیز به من اخطار داده اند که حق مصاحبه با رسانه ها را ندارم.

درکه ادامه داد: آنها می گویند که من با انتشار یافتن داستان زندگی ام به نوعی به کلیه قهرمانان ملی توهین نموده ام، در حالی که تنها کار من بازگویی داستان واقعی زندگی خودم بوده و هیچ کاری با شخص دیگری نداشته ام.

این قهرمان ملی گفت: آنها در تماس تلفنی به من گفتند که مسئولین ورزش، قصد دارند از تو به سبب توهین به کلیه قهرمانان ملی شکایت نمایند و از این به بعد هم نخواهند گذاشت که در هیچ مسابقه ملی و بین المللی شرکت کنی.

درکه ادامه داد: اشخاصی که با من تماس گرفتند ادعا نمودند که مسئولین ورزش هرگز من را در هیچ مسابقه خارج از کشوری شرکت نمی دهند چرا که معتقدند که انتشار یافتن داستان زندگی ام برای آنها دردسر ساز شده و رسانه های خارجی را متوجه آنها خواهد نمود.

اما فرشاد اراده ای همچون پولاد دارد و می گوید: هیچ چیزی نمی تواند مانع از ورزش نمودن من شود. در هر شرایط و موقعیتی که باشم ورزش را ترک نخواهم نمود.

او همچنین از شرایط فعلی اش گفت که هنوز هم در مغازه آب انار فروشی رو به روی بیمارستان مدرس تهران کار می نماید و …

انتشار داستان زندگی برترین رزمی کار جهان در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، استقبال گسترده رسانه های مختلف را در پی داشت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.