محرومیت افشین نوروزی بخشیده شد

۰۳م اسفند ،

Multimedia_pics_1388_4_sport_335.jpg

محمد زارع پور از بخشودگی محرومیت قطعی افشین نوروزی خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد: به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن عسگری و با توجه به نزدیک بودن ایام عید باستانی نوروز محرومیت قطعی افشین نوروزی بخشیده شد.

زارع پور همچنین گفت: پس از برگزاری نشست کمیته استیناف، محرومیت قطعی این بازیکن کاهش یافت و من هم حکم کمیته استیناف را پذیرفتم، اما با توجه به سوابق ارزشمند این بازیکن در عرصه های مختلف ملی و بین المللی و همچنین شرایط تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر مردان تصمیم گرفتم تا محرومیت قطعی این بازیکن بخشیده شود.

وی در ادامه افزود: فدراسیون خانه دوم همه‌ی ورزشکاران و ملی پوشان کشور است و هرگز فدراسیون قصد ضربه زدن به هیچ یک از اعضای خانواده خود را ندارد.

زارع پور با اشاره به میلاد با سعادت امام حسن عسگری و نزدیک شدن ایام نوروز تاکید کرد، در ماجرای محرومیت نوروزی عده ای تعجیل کردند و با تصمیم های اشتباه سبب بوجود آمدن شرایط نامناسبی شدند!

رئیس فدراسیون تصریح کرد: هیچ بازیکنی حق دخالت در امور اجرایی فدراسیون را ندارد. انتقاد حق بازیکن است و در تمام مدت حضورم در فدراسیون از انتقادهای سازنده، اصولی و بدون غرض با آغوش باز استقبال کردم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.