محرومیت تکواندو زنجان فقط به خاطر سه میلیون تومان

تیم تکواندو راه و ترابری زنجان که قرار بود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر شرکت کند به دلیل مشکلات مالی از ثبت نام در لیگ منصرف شد.

علی سپهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در نظر داشتیم امسال با یک حامی مالی جدید در لیگ برتر ثبت نام کنیم که این امر میسر نشد، بنابراین از طریق هیئت تکواندو و استان زنجان در نظر داشتیم تیمی را روانه مسابقات کنیم اما برای ثبت نام در لیگ نتوانستیم سه میلیون تومان مبلغ ورودیه را تأمین کنیم.

وی افزود: برای سال آینده حامی مالی مناسبی دراختیار داریم که بریا حضور در لیگ تمایل دارند بنابراین در تلاش هستیم تیم پرقدرتی را برای فصل بعدی لیگ آماده کنیم.

سپهری تصریح کرد: با انحلال تیم راه و ترابری زنجان بازیکنان تیم هم آزاد اعلام می شوند و می توانند راهی تیم های دیگر شوند. هنوز نتوانسته ایم مبلغ قرارداد بازیکنان را تسویه کنیم و در صورت دریافت بودجه، راه ترابری با بازیکنان تسویه می کند.

وی ادامه داد: ازسال ۸۹ راه و ترابری زنجان مبلغی از قراردادم را پرداخت نکرده است. اینطور نیست که مسئولان راه نخواهند بدهی خود را پرداخت کنند و به محض دریافت اعتبارات بدهی ها پرداخت می شود و ما هم پیگیر آن هستیم. /مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.