محرومیت زدایی مهم ترین رسالت قرارگاه خاتم الانبیاء است

۲۶م اسفند ،

به گزارش ایرنا، ˈبهزاد علیزادهˈ روز یک شنبه در آیین بهره برداری از مسجد سید الشهدا روستای گلسیری در بخش مرکزی دهلران اظهار کرد: محرومیت زدایی و اجرای طرح های بزرگ برای کمک به مردم مناطق محروم از مهم ترین کارهایی است که قرار گاه خاتم در کشور انجام می دهد.

وی به سفر چهارم هیات دولت به شهرستان اشاره و افزود: در این سفر درخواست هایی از جمله ساخت مسجد روستای گلسیری و آبرستانی به روستای کاور به وزیر نفت ارائه شد.

فرماندار دهلران تاکید کرد: این درخواست ها با دستور وزیر نفت برای اجرا به قرارگاه خاتم الانبیاء ارائه شده و امروز شاهد بهره برداری از این طرح ها در بخش مرکزی دهلران هستیم.

علیزاده ادامه داد: مسجد سید الشهداء روستای گلسیری با زیربنای ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال ساخته شده است.

وی تامین وسایل گرمایشی و سرمایشی، صوتی، فرش، محوطه سازی و احداث سرویس های بهداشتی این مکان تاکید کرد و بیان کرد: با توجه به نقش مردم مرزدار این منطقه در دفاع مقدس و حمایت وپشتیبانی از رزمندگان می طلبد در این جهت همکاری و مساعدت شود.

امام جمعه دهلران نیز در این آیین گفت: ساخت اماکن فرهنگی و مذهبی خدمتی مهم از قرارگاه خاتم الانبیاء در این شهرستان مرزی است.

حجت الاسلام سید ˈمحسن موسویˈ افزود: توجه به مسائل مذهبی و ساخت و مرمت این اماکن در شهرستان از خدمات ماندگار قرارگاه سازندگی خاتم است. ک/۲

۷۱۷۵/۵۴۰

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.