محرومیت مدافع پرسپولیس به سبب تصاویر شطرنجی! /عکس

۰۳م اسفند ،

چه در زمان حضور عزیزمحمدی، چه در زمان بهروان و چه حالا که تاج رییس سازمان لیگ می باشند بعضی مواقع گزارش ها دیر به دست ما می رسد و همین مساله سبب تاخیر در رسیدگی به پرونده و اعلام رای می گردد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  چند روز از بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان سپری شده اما کمیته انضباطی می گوید که هنوز هیچ شکایتی از باشگاه سپاهان علیه محسن بنگر به دست آنها نرسیده است. اسماعیل حس زاده در حالی تاکید دارد هنوز گزارشی به کمیته انضباطی نرسیده که باشگاه سپاهان فردای روز بازی رسما اعلام کرد علیه محسن بنگر شکایت خواهد کرد.

 اسماعیل حسن زاده درخصوص دلایل تاخیر رسیدگی در چنین پرونده هایی اظهارداشت: باور کنید تا ساعت ۶،۷ بعدازظهر دیروز هیچ شکایتی به دست ما نرسیده بود. از طرفی ما همچنان منتظر گزارش داور و ناظر بازی هستیم. چون قطعا این گزارش ها کار ما را برای تحقیقات و جمع بندی ساده تر می کند.

 رییس کمیته انضباطی درخصوص سوالی مبنی بر اینکه آیا خود شما تصاویر حرکت ناشایست محسن بنگر را دیده اید؟ پاسخ داد: من یکی، دو عکس شطرنجی شده حرکت این بازیکن را در اینترنت دیدم. من مطمئن نیستم اما فکر می کنم باشگاه سپاهان مستنداتی دارد که البته هنوز چیزی به ما نگفته و یا ارائه نداده اند.

 تاکنون بارها از کمیته انضباطی به خاطر تاخیر در صدور احکام انتقاد شده و این بار حسن زاده توپ را به زمین سازمان لیگ می اندازد: چه در زمان حضور عزیزمحدی، چه در زمان بهروان و چه حالا که تاج رییس سازمان لیگ می باشند بعضی مواقع گزارش ها دیر به دست ما می رسد و همین مساله سبب تاخیر در رسیدگی به پرونده و اعلام رای می گردد. حتی یک بار برای یک بازی مهم ۷ روز قبل بود اما گزارشی به دست ما نرسید. ما پیگیری کردیم و به ما گفتند که گزارش ها را فرستاده اند اما بعدا مشخص شد که گزارش ها لای تعدادی ورق روی میز خودشان جا مانده است!


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.