محسنی بندپی: سفرهای غیرضروری موج جدید کرونا را متولد می‌کند

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سفرهای غیرضروری موج جدید کرونا را متولد می‌کند گفت که کرونای جهش یافته بسیار خطرناک‌تر از نوع قبلی آن است و نوع جدید بیماری، دامنه وسیع‌تری از کودکان، نوجوانان و جوانان را تهدید می‌کند.

به گزارش ممتازنیوز، محمدعلی محسنی بندپی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: « سفرهای غیرضروری موج جدید کرونا را متولد می‌کند. نابودی کووید۱۹ نیازمند عزم ملی است. رشد تعداد مبتلایان کرونا زنگ هشداری برای اوج گیری بیماری در تعطیلات پیش رو و شلوغی ماه‌ پایانی سال است.»


او ادامه داد: « عقل سلیم حکم می‌کند بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. در حال حاضر دقیقا مشخص نیست افرادی که واکسن را دریافت کردند در چه شرایطی هستند در برخی از کشورهای توسعه یافته گزارش داده‌اند افرادی که واکسن کرونا را تزریق کرده دوباره به بیماری مبتلا شده‌اند؛ چرا که واکسن دریافتی تضمینی برای ایمنی بدن در مقابل ویروسی که هر روز چهره جدیدی را نشان می‌دهد ندارد و عکس‌العمل‌های متفاوتی را تاکنون از خود نشان داده است. خرید واکسن کرونا از بازارهای کاذب خطرناک‌ است و تضمینی برای عملکرد آن نیست، در خرید واکسن به توصیه‌های وزارت بهداشت عمل کنیم.»

محسنی بندپی مجددا تاکید کرد: «سیاست‌های انفعالی با کرونا دورهمی‌ها را شکل می‌دهد. خطر در کمین خریداران واکسن از بازارهای کاذب است. کرونای جهش یافته که هم اکنون در کشور شیوع پیدا کرده بسیار خطرناک‌تر از نوع قبلی آن است، نوع جدید بیماری دامنه وسیع‌تری از کودکان، نوجوانان و جوانان را تهدید می‌کند.»

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.