محسن افشانی درزندگی با وجدان آسوده از شبکه تهران

شنبه ۳۱ تیر – ۰۳:۱۵:۳۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

” اپیزود  زندگی با وجدان آسوده ”  از سری جدید مجموعه تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد  به تهیه کنندگی اکبرتحویلیان و کارگردانی احمد معظمی امروز ساعت ۱۹ بر روی آنتن شبکه تهران می رود.
 به گزارش خبرگزاری آریا ، این اپیزود به نویسندگی ندا نوبخت نگارش شده است و  شخصیت اصلی داستان درباره جوانی به نام ” ناصر ” است که به تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده و عازم تهران می‌شود و در خانه‌ی احمد؛ دوست و همشهری‌اش ساکن می‌شود. ناصر ، در ابتدای ورود به تهران به دنبال شغل است که موفق نمی شود  تا این که با دیدنِ کاسه‌ی آش نذریِ یکی از همسایه‌ها، به فکر تهیه‌ی حلیم و آرش رشته و فروش آن در زمان افطار می‌افتد. خواهر ناصر که برای درمان بیماری کلیه عازم تهران شده، به ناصر ملحق می‌شود و در تهیه‌ی آش و حلیم به او کمک می‌کند. ناصر که کارش رونق گرفته، طمع می‌کند و با آب بستن در آش و استفاده از گوشت خر، سعی می‌کند پول بیش‌تری پس‌انداز کند و …..
بنا بر این گزارش ، محسن افشانی. مریم خدارحمی. طوفان مهدادیان. سجاد دیرمینا.
در این اپیزود به ایفای نقش می پردازند.
سایر عوامل ساخت این اپیزود عبارتنداز :مدیرتصویربرداری: بابک بذرافشان. تدوینگر: روح‌الله هاشمی. مدیر تولید: حسن صداقت. صدابردار: حمیدرضا یارندپور. صداگذار: احسان افشاریان. طراح صحنه و لباس: افسانه صمدزاده. طراح گریم: خاطره خاشعی.
 سری جدید شاید برای شما هم اتفاق بیفتد کاری از گروه فیلم و سریال شبکه تهران برای ماه رمضان ۹۱ ساخته شده است که از ابتدای ماه رمضان در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه ای ساعت ۱۹ پخش و تکرار هرقسمت ساعت ۲۳:۱۵ است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۱۱۵۱۵۳۷۹۹۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.