محسن خلیلی: هواداران به پرسپولیس افتخار کنند

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobotf/images/8a680__109858_924.jpg

به گزارش ” پرسپولیس نیوز” محسن خلیلی درمورد برتری پرگل پرسپولیس مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: بعد از شکست تلخی که پرسپولیس مقابل نفت متحمل شد خیلی‌ها شانس این تیم را برای قهرمانی از دست رفته دیدند، اما برانکو به نحو احسن تیمش را در طول هفته گذشته رهبری کرد و در شرایط ایده‌آل وارد میدان کرد.

وی افزود: زدن چهار گل به تیم قدرتمند گسترش فولاد فقط از عهده تیمی مثل پرسپولیس برمی‌آمد و شاگردان برانکو در این دیدار یک نمایش خیلی عالی داشتند. این برد ارزش بسیار بالایی برای پرسپولیس داشت و حالا سرنوشت قهرمانی این تیم دست خودش است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه سرخپوشان در شرایط سخت توانستند گسترش فولاد را شکست دهند، عنوان کرد: از قبل پیش‌بینی می‌شد که در تبریز حواشی برای پرسپولیس به‌وجود بیاورند، اما این مسائل هم مانعی برای پیروزی این تیم نشد و باز هم برانکو و تیمش ثابت کردند از هر لحاظ شخصیت قهرمانی را پیدا کرده‌اند.

خلیلی با اشاره به نکات فنی این بازی یادآور شد: انسجام تیمی، یکدلی و استفاده درست از موقعیت‌های به‌دست آمده از دلایل موفقیت پرسپولیس در این بازی بود.

جدا از این مسئله حریف در این بازی سعی در مهار مهاجمان پرسپولیس داشت، اما از هافبک‌های این تیم غفلت کرد تا اینکه آنها به خوبی در نقش یک گلزن ظاهر شده و نشان دادند وظیفه گلزنی تیم‌شان روی دوش یکی دو بازیکن نیست.

هر چند پرسپولیس در این دیدار می‌توانست بیشتر از یک گل نخورد و گل دوم گسترش روی ناهماهنگی مدافعان و دروازه‌بان این تیم به‌ثمر رسید.

وی در ادامه تصریح کرد: جای بسی خوشحالی دارد که پرسپولیس بعد از هشت سال شرایطی پیدا کرده که فقط یک گام تا قهرمانی پیش‌رو دارد و شرایط این روز‌های این تیم مرا یاد سال ۸۷ می‌اندازد. در آن سال در همین مقطع ما چهار گل به تیم صبا زدیم و در بازی آخر هم آن اتفاق رخ داد.

هم‌اکنون تاریخ در حال تکرار است و پرسپولیس بعد از چهار گلی که به گسترش زد حال می‌تواند طی یک بازی تهاجمی و کم‌اشتباه یک روز به‌یادماندنی را مقابل راه‌آهن رقم بزند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه پرسپولیس نباید راه‌آهن را دست‌کم بگیرد، افزود: راه‌آهن با شکست سپاهان نشان داد عزم خود را جزم کرده که سقوط نکند و در این صورت نمی‌تواند حریف راحتی برای پرسپولیس باشد. فقط امیدوارم روز جمعه به مانند هفته بیست‌ونهم بازی‌های شرافتمندانه‌ای را از همه تیم‌ها ببینیم تا تیمی که قهرمان می‌شود با شایستگی تمام به این افتخار رسیده باشد.

خلیلی در پاسخ به این پرسش که از نظر او شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی چه تیمش است، اضافه کرد: استقلال خوزستان با ثبات‌ترین تیم لیگ بود و انصافاً این تیم با یکسری بازیکن جوان و ناشناخته توانست از ابتدا تا انتهای لیگ خود را در بالای جدول نگه دارد و از هر نظر شایستگی قهرمانی است. در سوی دیگر پرسپولیس فصل را خوب شروع نکرد، اما هفته به هفته بهتر شد و یک روند روبه‌رشد را در پیش گرفت تا اینکه کم کم به صدر جدول هم رسید. از نظر کیفیت تیمی هم پرسپولیس بهترین فوتبال را بین تیم‌ها ارائه می‌دهد و این تیم هم از هر نظر شایسته قهرمانی است.

وی در پایان تأکید کرد: چنانچه یک درصد پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هیچ چیز از شایستگی‌های این تیم کم نخواهد شد و بازیکنان و مربیان این تیم باید سر خود را بالا بگیرند.

در ابتدای فصل کمتر کسی برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل بود و این برانکو بود که با درایتش تیم خود را جمع‌وجو کرده و به صدر جدول رساند. به احترام برانکو و تیمش باید کلاه از سر برداشت و هواداران هم باید به این تیم افتخار کنند. آرزو می‌کنم روز جمعه هواداران در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیرند و یک روز تاریخی دیگر برای آنها رقم بخورد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.