محسن رضایی در مجلس: ایران قصد لشکرکشی به منطقه ندارد

محسن رضایی در صحن علنی امروز (یکشنبه) اظهار داشت: دشمن به شدت ایستاده تا اجازه ندهد یک نظام نوین سیاسی نه تنها در ایران، بلکه در منطقه موفق نشود؛ بنابراین اگر ایران فرهنگ، اقتصاد، سیاست و ارزش‌های خود را به عنوان الگو در منطقه حاکم و پیاده کند، آنگاه آن از ده‌ها بمب اتم برای آمریکا خطرناک‌تر است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه ایران قصد لشکرکشی به منطقه ندارد، گفت: اگر فرهنگ،‌ اقتصاد، سیاست و ارزش‌های ایران به عنوان الگو در منطقه حاکم شود این امر از ده‌ها بمب اتم برای آمریکا خطرناک‌تر خواهد بود.

به گزارش ایسنا، محسن رضایی در صحن علنی امروز (یکشنبه) که به مناسبت روز پاسدار و جانباز سخن می‌گفت، اظهار داشت: دشمن به شدت ایستاده تا اجازه ندهد یک نظام نوین سیاسی نه تنها در ایران، بلکه در منطقه موفق نشود؛ بنابراین اگر ایران فرهنگ، اقتصاد، سیاست و ارزش‌های خود را به عنوان الگو در منطقه حاکم و پیاده کند، آنگاه آن از ده‌ها بمب اتم برای آمریکا خطرناک‌تر است.

وی افزود: آنها می‌گویند که ایران دنبال بمب اتم است، چنین چیزی صحت ندارد، هیچ چیز به جز نفوذ ایران در منطقه برای آمریکا خطرناک‌تر نیست و آنها از این نفوذ می‌ترسند چرا که اگر روزی صحبت از نفوذ ایران کنند آنگاه حضور تانک‌ها و ناوهای خودشان را نمی‌توانند توجیه کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی به هیچ وجه قصد لشکرکشی به منطقه ندارد، گفت: همان‌طور که اروپای واحد، اتحادیه‌های بین‌المللی و اتحادیه شانگهای شکل می‌گیرد ما هم می‌خواهیم که در منطقه خودمان بیشتر از جغرافیای فعلی بیندیشیم، فکر و برنامه‌ریزی کنیم تا کارها را پیش ببریم.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد که در زیر سایه ائمه اطهار(ع) و با پیروی از رهبری بتوانیم به تمامی این اهداف برسیم.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.