محسن رضایی: برخی کشورها می‌خواهند مذاکرات مسکو شکست بخورد/گرانی نباید کام ملت را تلخ کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از عملکرد برخی کشورهای عربی در قبال مذاکرات ۱+۵ با کشور گفت: متاسفانه این کشورها به دنبال این هستند که مذاکرات مسکو با شکست مواجه شود.

محسن رضایی در مراسم یادواره ۷۹ شهید روستای صاحب زمان شهرستان خرم‌آباد اظهار کرد: متاسفانه برخی از کشورهای عربی با کمک اسرائیل تلاش می‌کنند تا مذاکرات ایران و ۱+۵ در مسکو با شکست مواجه شود.

وی ادامه داد: شکست مذاکرات با این هدف دنبال می‌شود که یا ایران خود را برای جنگ آماده کند یا زیر بار فشار تحریم‌ها قرار بگیرد یا اینکه به ناچار با آمریکا وارد مذاکره شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه “ما اهل مذاکره هستیم، البته نه با انسان‌های متزلزل و فاسد”، تصریح کرد: با این وجود امروز آمریکا و اسرائیل در قعر جهنم قرار گرفته‌اند و می‌خواهند مذاکرات هسته‌یی را با شکست مواجه کنند. جمهوری اسلامی ایران نیز دیپلماسی سیاسی دارد و با اتکا به این دیپلماسی که محوریت آن رهبر معظم انقلاب و متاثر از پایداری، استقامت، ایثار و شهادت است، در مذاکرات هسته‌یی با تمام قدرت حاضر می‌شود و از آنچه حق مسلم این ملت است، دفاع می‌کند.

رضایی با تاکید بر اینکه “امروز قدرت سیاسی ایران، ابرقدرت‌های دنیا را پای میز مذاکره کشانده است”، گفت: در چه برهه‌ای سابقه داشته است که این چنین قدرت‌های دنیا همه در یک طرف و ایران در یک طرف دیگر میز مذاکره بنشینند؟ با این وجود آمریکا و اسرائیل تلاش می‌کنند که مذاکرات هسته‌یی را با شکست مواجه کنند.

وی در پایان، به برخی مسایل داخلی کشور اشاره کرد و با تاکید بر اینکه “گرانی نباید کام ملت را تلخ کند”، گفت: شهدا و رزمندگان ما با ایثار و فداکاری جان خود را فدا کردند تا ایران اسلامی به الگوی جهانیان تبدیل شود و امروز ایران اسلامی به الگوی جهانی تبدیل شده است.
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.