محسن رضایی: در مبارزه با تحریم ها باید یک نوسازی به وجود بیاوریم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردان و زنان ایران دلسوز کشور خود هستند، گفت: انقلاب ملت ایران با یک اندیشه نو برای ساختن تمدن جدید به وجود آمد.
محسن رضایی عصر پنجشنبه در اتاق بازرگانی اصفهان افزود: با انقلاب ایران عقب ماندگی های تاریخی را برطرف کردیم.
وی با بیان اینکه در زمان شکل گیری نظام اسلامی ایران از سال ۵۷ تا ۵۹، دهها شورش در ایران خنثی شد، گفت: بعد از آن نیز با جنگ تحمیلی رو به رو شدیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دشمن پس از جنگ و مشاهده پیشرفت کشور ما در زمینه های مختلف از جمله علم و فن اوری هسته ای، با هدف قرار دادن اقتصاد ما شروع به تحریم علیه کشورمان کرد.
رضایی با اشاره به بهانه گیریها و تبلیغات دشمنان در مورد فعالیت هسته ای ایران گفت: ایران در چهارچوب قوانین ان پی تی با آنها همکاری کرده است و لی آنها اقتصاد ایران را هدف قرار دادند.
وی با بیان اینکه در داخل کشور باید برای موفقیت و دور زدن تحریم ها خیزش کرد،گفت: باید احساس مسئولیت بزرگی شکل بگیرد و رسالت تاریخی برای خود در نظر بگیریم.
وی تصریح کرد: در مبارزه با تحریم ها باید یک نوسازی به وجود بیاوریم و مسائل و مشکلات را حل کنیم.
رضایی با اشاره به همکاری مردم و نخبگان در حل مشکلات اقتصادی گفت: نخبگان باید راه حل و برنامه بدهند و مردم نیز در کنار آنها در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، علوم و فناوری با یک راهکار علمی و واقعی عمل کنند.
دبیر مجمع تشحیص مصلحت نظام با بیان اینکه در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مردم سرمایه اصلی بودند، گفت: با توجه به وجود ظرفیت های زیاد کشور و حضور مردم در بخش های مختلف، با استفاده از اندیشه مردمی می توان به پیشرفت دست یافت.
وی با تاکید بر استفاده از همه امکانات برای پیشرفت کشور گفت: باید با اندیشه و ایمان بار دیگر همانند دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس از مرحله کنونی نیز عبور کنیم.
وی با تشکر از رهبر معظم انقلاب گفت: معظم له با تمام قدرت در صحنه دفاع از ملت ایران و ارزش ها ایستادگی می کنند و ما هم پشت ایشان حرکت می کنیم و اجازه نمی دهیم دشمنان به هدف خود برسند.
وی در باره اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران گفت: این اجلاس تحریم ها را شکست و نشان داد ایران منزوی نیست.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.