محسن رضایی: نامزدهای آینده ریاست جمهوری را فاقد توانایی در ایجاد تحول می دانم

 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت :هر چند هنوز تصمیم جدی و قاطع برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده نگرفته ام، اما حتم بدانید برخلاف دوره های قبلی از هیچ نامزدی اعلام حمایت نمی کنم ، چراکه نامزدهای احتمالی آینده را فاقد توانایی های لازم برای ایجاد تحولات مورد نظرم می دانم.

محسن رضایی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه سخنرانی خود در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان این مطلب گفت: اگر در انتخابات آینده ریاست جمهوری بحث دولت های ائتلافی پیش آید به شدت از آن حمایت می کنم تا با استفاده از نیروهای بیشتر و مختلف تر برای رشد و توسعه کشور فعالیت کنند.

 

رضایی ، در پاسخ به این سئوال که در دوره های قبلی به نفع نامزدهایی کنار رفته است یا نه ، گفت: من در دوره های قبلی به نفع هیچ نامزدی کناره گیری نکرده ام ، بلکه همچنان که در بیانیه ای اشاره کردم، من به نفع ملت ایران از رقابت های انتخاباتی کنار کشیدم و اگر در آینده نیز لازم باشد همین کار را خواهم کرد.

 

وی سخنان خود را اینگونه ادامه داد که در دوره قبلی انتخابات ریاست جمهوری اصلا تصمیمی برای شرکت در انتخابات نداشتم ولی بنابه شرایط آن زمان تصمیم گرفتم وارد کارزار بشوم.

 

رضایی گفت : با صبر و حوصله وارد عرصه سیاست شده ام و در این مسیر با سنجیدن جوانب کار با احتیاط حرکت خواهم کرد و تا جایی که قدرت داشته باشم به مسیر خود برای رشد و پیشرفت کشور ادامه می دهم.

 

وی از زیر پا گذاشتن قانون در انتخابات ۸۸ شدیدا انتقاد کرد و فتنه های آن دوران را دفن شده دانست و گفت : برگشت به گذشته فقط برای عبرت آموزی لازم است نه چیز دیگر.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، عدم مدیریت صحیح را از عوامل مهمی دانست که خسارات زیادی را به کشور وارد کرد.

 

/۲۷۲۱۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.