محسن رفیقدوست: اصولگرایان به اجماع خواهند رسید/نامزد ریاست جمهوری دولت اقبالی در انتخابات ندارد

۱۱اردیبهشت،

محسن رفیقدوست در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و ضرورت اجماع اصولگرایان دربارهٔ معیار نظرسنجی برای رسیدن به نامزد نهایی در میان اصولگرایان گفت: مکانیزم نظرسنجی را نمی توان مکانیزمی نامناسب دانست و می‌توانند در عین متفاوت بودن تاثیرگذار باشد و از مجموع این نظرسنجی‌ها به یک نتیجه‌گیری رسید اما باید در نهایت بر اصلح بودن کاندیدا براساس معیارهای مناسب یک رییس جمهور نیز تاکید داشت ولی حرف نهایی در انتخاب کاندیدای اصلح را قطعا نظرسنجی‌ها نخواهند زد.
این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید براینکه نیروهای اصولگرای حاضر در صحنه انتخابات اشخاصی منطقی و شایسته می باشند، گفت: با شناختی که از کاندیداهای اصولگرا وجود دارد در نهایت معتقدم آنها با در نظر گرفتن مصالح موجود کشور و این جریان به اجماع خواهند رسید چرا که به خوبی می دانند شرایط فعلی تفرق آرا اصولگرایان را نمی طلبد.
وی با اشاره به همراهی کاندیداها با نظرات جامعتین اظهار داشت: معتقدم در عین اینکه باید مکانیزم هایی چون نظرسنجی را در نظر داشت در نهایت بر رای و نظر جامعتین نیز اهمیت بیشتری قائل شد و کاندیداهای اصولگرا قطعا در همین مسیر خواهند بود.
رفیقدوست در ادامه با بیان اینکه ثبت نام کردن کاندیداها و بعد از آن به اجماع رسیدن مشکلی را یجاد نخواهد کرد، گفت: فکر نمی کنم کاندیداها آنقدر دنیاپرست شده باشند که بعد از ثبت نام بگویند ما آمدیم و هزینه کردیم و حالا کنار نمی رویم. خودشان باید ببیند آیا در بین مردم اقبال دارند یا نه اگر اینگونه نیست رای برادران اصولگرایشان را متفرق نکنند.
وی در ادامه درخصوص تحرکات انتخاباتی دولت، اظهار کرد: معتقدم کاندیدای دولت اقبالی در این انتخابات ندارد، تورم بالای ۵۰ درصد و رشد منهای نیم درصد و وضعیت معیشتی مردم دیگر مقبولیتی برای دولت و اطرافیانش نگذاشته است.
رفیقدوست همچنین با بیان اینکه اصلاح طلبان هم اگر کاندیدا دارند بیایند و رقابت کنند، تصریح کرد: معتقد به خط کش گذاشتن بین اصلاح طلب ولایی و اصولگرای ولایی نیستم، اگر اصلاح طلب ولایی به میدان بیاید شانسی برابر با اصولگرای ولایی خواهد داشت چرا که نگاه مردم به اصل ولایت فقیه است و رییس جمهور خود را بر مبنای این نگاه انتخاب می کنند نه دسته بندی های سیاسی.
وی تاکید کرد: با این وجود اصلاح طلبانی که به فتنه نزدیک شده اند جایی در انتخابات ندارند.
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.