محسن یگانه خاطرات‌اش را مرور کرد/ همراهی معکوس مخاطبان

۲۱اردیبهشت،

محسن یگانه شامگاه قبل؛ ۲۱ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در دوسانس کنسرت برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، شامگاه شنبه ۲۱ اردیبهشت محسن یگانه به سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران آمد، در این کنسرت که با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد، یگانه سعی کرد با تیزهوشی ترانه هایی را اجرا کند که مردم با آن خاطره دارند. این خواننده به دیدار دوستدارانش رفت و با اجرای قطعاتی از سکوت قلب، نباشی، هوایی شدی، بیت آخر و.. سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران را غرق در شور و هیجان کرد.

محسن یگانه در ابتدای این کنسرت از مردم خواست تا با اعضای گروه همکاری کنند که گاهی این همراهی ها شکل معکوسی به خود می گرفت ؛ مردم اجرا می کردند و خواننده همراهی می کرد.

این خواننده در ادامه گفت: امشب برای مرور خاطرات دور هم جمع شدیم و اجرای امشب بسیار متفاوت است زیرا این کنسرت همزمان با تولد من برگزار شده است.

در ادامه این خواننده پاپ یک ریمیکس شاد و پر انرژی را از آلبوم های قدیمی تر برای مخاطبان اجرا کرد که با استقبال دوستداران این خواننده همراه شد.

در این اجرا سروش اسدی، پیام طونی، فیروز ویسانلو، حسن فراهانی، مهران سراجیان، رامین زواری، سعید برادران و مجتبی شکاری با نوای سازهایشان محسن یگانه را همراهی کردند.

همچنین در این کنسرت این خواننده پاپ قطعاتی چون رگ خواب، حباب و … را به همراه اعضای گروه به رهبری علی ثابت اجرا کرد.

کنسرت محسن یگانه به همت آوای فروهر برگزار شد.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.